خرید ارز دیجیتال تتر

ارز دیجیتال تتر از جمله ارز هایی است که بسیار طرفدار دارد که افراد بسیاری به خرید ارز دیجیتال تتر می پردازند اما این ارز چگونه ارزی است ؟

تتر با واحد اختصاری USDT، یک ارز دیجیتال است که قیمت آن همیشه ثابت است. ارزش هر واحد تتر همواره برابر با ۱ دلار ایالات متحده آمریکا است. این ارز دیجیتال یکی از ده‌ها ارز دیجیتال باثبات (استیبل کوین – Stable Coin) در بازار ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتال باثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی‌های دیگر هستند. قیمت ارزهای دیجیتال باثبات همیشه وابسته به ارزش دارایی‌های پشتوانه است و با آنها بالا و پایین می‌شود. به جز تتر، تعداد زیادی ارز دیجیتال باثبات دیگر با پشتوانه دلار آمریکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترین ارز دیجیتال باثبات بوده و در زمان نگارش این مطلب، با ۸ میلیارد دلار ارزش بازار، پس از بیت کوین، اتریوم و ریپل (XRP)، با قدرت بر رده چهارم بازار ارزهای دیجیتال تکیه زده است. ارز دیجیتال تتر ابتدا روی پلتفرمی به نام اُمنیOmni ارائه شد. پلتفرم اُمنی یک زیرلایه روی شبکه بلاکچین بیت کوین است که امکان تبادل توکن های مختلف را در بستر این شبکه فراهم می‌کند. در ادامه ارز دیجیتال تتر به‌صورت توکن ERC-20 روی بستر شبکه اتریوم عرضه شد و در حال حاضر در بلاکچین های ترون و ایاس نیز موجود است.

خرید تتر از صرافی های معتبر

این ارز دیجیتال یکی از ده‌ها ارز دیجیتال باثبات (استیبل کوین – Stable Coin) در بازار ارزهای دیجیتال است. ارزهای دیجیتال باثبات دارای پشتوانه کالا و دارایی‌های دیگر هستند. قیمت ارزهای دیجیتال باثبات همیشه وابسته به ارزش دارایی‌های پشتوانه است و با آنها بالا و پایین می‌شود. به جز تتر، تعداد زیادی ارز دیجیتال باثبات دیگر با پشتوانه دلار آمریکا در بازار عرضه شده است، اما USDT در حال حاضر قدرتمندترین ارز دیجیتال باثبات بوده و در زمان نگارش این مطلب، با ۸ میلیارد دلار ارزش بازار، پس از بیت کوین، اتریوم و ریپل (XRP)، با قدرت بر رده چهارم بازار ارزهای دیجیتال تکیه زده است. این ارز دیجیتال افراد بسیاری را به خود مجذوب کرده است زیرا این ارز را می توان به عنوان یک ارز با ثبات استفاده کرد و برای تبدیل دیگر ارز دیجیتال بیشتر از این ارز ها استفاده می شود .و افراد بسیاری در ارتباط با پیش بینی قیمت تتر روند خوبی را در نظر گرفته اند اما شما نیز برای خرید این ارز دیجیتال پر مخاطب می توانید از صرافی های زیر اقدام به خرید تتر کنید .

لیست صرافی های معتبر ایرانی

صرافی ارز دیجیتال یا اکسچنج (Exchange) بستری است که در آن اشخاص می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را معامله و به ارز دیجیتال دیگر یا پول ملی تبدیل کنند. صرافی می‌تواند یک سایت باشد یا یک اپلیکیشن موبایل که روی تلفن همراه نصب می‌شود یا هر دو. با ثبت‌نام در یک صرافی ارز دیجیتال می‌توانید در قبال پول ملی یا ارز دیجیتال دیگر، ارز دیجیتال خریداری کنید یا ارز دیجیتال خود را در قبال پول ملی (مانند ریال) یا یک ارز دیجیتال دیگر به فروش برسانید. برای اینکه بدانیم کدام یک از صرافی ها برای خرید و فروش ارز دیجیتال تتر معتبر هستند باید به یک سری ویژگی ها توجه کنیم و برای خرید این ارز دیجیتال این ویژگی ها را مد نظر داشته باشیم از این ویژگی های می توان به 1- امنیت 2- اعتبار 3- تعداد کاربران فعال در صرافی مورد نظر 4- قیمت به روز 5- کارمزد کم 6- سهولت استفاده پنل کاربری و … اشاره کرد. در ادامه لیست این صرافی ها را که تمامی موارد ذکر شده را دارا می باشند برای شما معرفی می کنیم.

صرافی اودینکس (odinex.org)

این صرافی از جمله معتبر ترین صرافی ها برای خرید ارز دیجیتال تتر می باشد شما نیز می توانید برای خرید این ارز دیجیتال از این صرافی به راحتی در این سایت ثبت نام نموده و اقدام به خرید ارز دیجیتال نمایید .این صرافی دارای کارمزد بسیار پایینی برای کاربران بوده و تعداد بسیار بالایی از کاربران در آن مشغول به خرید و فروش ارز دیجیتال می باشند و این صرافی دارای اعتبار و امنیت بسیار بالایی می باشد که شما می توانید به این صرافی اعتماد نموده و به خرید و فروش ارز دیجیتال تتر و … بپردازید.

صرافی نوبیتکس (nobitex.ir)

نوبیتکس با هدف رفع نیاز کاربران ایرانی برای مبادله دارایی های دیجیتال در تابستان 1396 شکل گرفت. پس از تحقیقات اولیه و سنجش میزان نیاز بازار ایران به چنین محصولی، هسته اولیه تیم در باشگاه کارآفرینی تیوان استقرار یافت. به تدریج و با افزوده شدن نفراتی با تخصص‌های مختلف، تیم بزرگ‌تر شد. با تلاش شبانه روزی، این تیم موفق شدند اولین نسخه بازار را در زمستان 1396 رونمایی کنند. این صرافی از جمله صرافی های معتبر برای خرید ارز دیجیتال تتر می باشد. و شما نیز می توانید برای خرید به این سایت مراجعه نمایید.

صرافی ولکس (wallex.ir)

تیم والکس متشکل از جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف و تهران است که در زمینه‌های گوناگون اعم از برنامه نویسی، مدیریت و مالی تخصص دارند. افراد این تیم در چند سال اخیر، در خرید و فروش بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال فعال بوده‌اند. این صرافی از امنیت بالا و پشتیبانی بسیار خوبی بر خوردار می باشد و شما نیز می توانید در این صرافی به خرید و فروش تتر بپردازید .

صرافی رمزینکس (ramzinex.com)

با بالا گرفتن تب و تاب دنیای رمزارزها در سال ۱۳۹۶، مجموعه‌ای از دانشجویان نخبه دانشگاه شریف در صدد فراهم کردن بستری به‌منظور پاسخگویی به نیاز کاربران ایرانی بر آمدند.بستری که بتواند پا به پای دنیای پر جنب و جوش رمزارزها حرکت کند این صرافی نیز مانند دیگر صرافی ها معرفی شده در بخش بالا از امنیت و اعتبار بالایی برخوردار بوده و می توان به راحتی از این صرافی ارز تتر خریدار کرد.

خرید ارز دیجیتال تتر بدون احراز هویت

بسیار از افراد که در بازارهای ارز دیجیتال فعالیت دارند می خواهند که بدون احراز هویت اقدام به خرید ارز دیجیتال تتر و خرید و فروش دش کوین و بیت کوین و … نمایند و بسیار به دنبال این هستند که آیا می توان بدونه احراز هویت این ارز های دیجیتال را خریداری کرد یا خیر ؟

در پاسخ باید گفت که بله می توان این کار را انجام داد و برای این کار باید در صرافی های خارجی ثبت نام نمایید تا بتوان بدون احراز هویت اقدام به خرید و فروش ارز دیجیتال تتر و دیگر ارز های دیجیتال نمایید .و برخی از این صرافی ها نیز به کاربران اجازه می دهند که بدون احراز هویت این کار را انجام دهند اما این روش بهترین روش خرید ارز دیجیتال تتر نمی باشد و اگر که به دنبال روش صحیح و کم خطر برای خرید ارز دیجیتال تتر می باشید ما به شما در ادامه این روش را شرح خواهیم داد .

 بهترین روش خرید تتر

بهترین روش برای خرید ارز دیجیتال تتر روشی است که در آن تمام مراحل از ثبت نام و … به صورت کامل و دقیق صورت گیر در روش هایی مانند روش بالا برای خرید ارز دیجیتال بدون احراز هویت باید بگوییم که این روش ، روش مناسبی برای خرید تتر نیست و شما برای این که به بهترین روش بخواهید ارز تتر را خریداری کنید ما به شما این روش را پیشنهاد نمی کنیم و روش پیشنهادی ما برای خرید ارز تتر ثبت نام در صرافی هایی ایرانی می باشد که این روش از جمله روش های کم خطر می باشد.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH