آپدیت One UI 4.1 برای سامسونگ گلکسی M62 منتشر شد

طی مدت چند ماه گذشته شرکت سامسونگ به‌روزرسانی One UI 4 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را برای دهها اسمارت‌فون خود منتشر کرده است. اکنون غول کره‌ای، انتشار آپدیت گلکسی M62 در چندین کشور جهان را آغاز کرده است.

آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M62 شامل فیرم‌ور با شماره ورژن M625FXXU2BVC3 بوده و انتشار آن در کشورهای برزیل، اندونزی، عربستان سعودی و امارات آغاز شده است. این به‌روزرسانی شامل پچ امنیتی ماه مارس 2022 بوده و ضمن رفع برخی باگ‌ها به بهبود عملکرد و پایداری هرچه بیش‌تر هندست کمک خواهد کرد.

کاربران گلکسی M62 در کشورهای مورد اشاره با مراجعه به مسیر Settings » Software update و لمس دکمه Download and install قادر به دریافت آپدیت جدید برای اسمارت‌فون خود خواهند بود. همچنین کاربران در صورت تمایل می‌توانند جدیدترین فایل فیرم‌ور را از اینترنت دانلود نموده و آن‌را به‌صورت دستی روی هندست خود فلش کنند.

امکانات رابط کاربری One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M62

آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر اندروید 12 شامل رابط کاربری بازطراحی شده با پالت رنگی، نوارهای ضخیم‌تر جهت تنظیم میزان روشنایی نمایشگر و بلندی صدا، بهبود عملکرد مشخصه نمایشگر همیشه روشن و حالت تاریک، ویجت‌های بهتر، گزینه‌های بیش‌تر برای ویجت‌های هوم اسکرین و لاک اسکرین و رابط کاربری جدیدتر برای انتخاب ویجت‌ها است. همچنین سامسونگ کلیه برنامه‌های بومی خود را نیز ارتقاء داده است.

همچنین One UI 4.1 دربردارنده اپلیکیشن دوربین کارآمدتر و برنامه گالری ارتقایافته با قابلیت حذف سایه‌ها و انعکاسات زائد است. اکنون اپلیکیشن دوربین به محض لمس دکمه شاتر توسط انگشت کاربر، فرآیند ضبط ویدیو را آغاز می‌کند. همچنین اکنون گوشی قادر به ثبت تصاویر پرتره از حیوانات خانگی است.

اپلیکیشن گالری استوری‌های بهتری را از خاطرات کاربران تولید نموده و از گزینه‌های مرتب‌سازی بیش‌تری برای آلبوم‌ها برخوردار است. اکنون کاربران قادر به ویرایش اطلاعاتی نظیر لوکیشن، زمان و تاریخ هستند. ابزار ویرایشگر ویدیو و عکس به کاربران امکان می‌دهد تا استیکرها یا ایموجی‌های مورد نظر خود را به محتوا  اضافه نموده، تصویری را به یک تصویر دیگر چسبانده و کلاژهای ویدیویی را تولید کنند.

وجود داشبورد اختصاصی حریم خصوصی، نشانگرهای حریم خصوصی برای استفاده از دوربین و میکروفون و کلیدهای تنظیم سریع برای فعال و غیرفعال کردن دوربین و میکروفون در سراسر محیط سیستم‌‌عامل به حفاظت هرچه بهتر از حریم خصوصی کاربران و ارتقاء امنیت آنها کمک می‌کنند. همچنین هنام دسترسی یک برنامه به داده‌های ذخیره شده در کلیپ‌بورد، گوشی این موضوع را به کاربر اطلاع‌رسانی خواهد کرد. بعلاوه رابط کاربری جدید امکان تعیین لوکیشن تقریبی برای برنامه‌ها را فراهم می‌کند.

اپلیکیشن Samsung Keyboard از طرح‌بندی‌ها و گزینه‌های ورودی بیش‌تری پشتیبانی نموده و قادر به ارائه پیشنهادات زبانی مبتنی بر قوانین گرامری، ایموجی‌های دوگانه و استیکرهای متنوع است. همچنین قسمت AR Zone امکان افزودن GIF و استیکرهای بیش‌تر و همچنین تولید آواتارهای واقعیت‌افزوده را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

عملکرد اپلیکیشن‌های تقویم، مرورگر اینترنتی سامسونگ، بیکسبی، Bixby Routines، حالت تصویر در تصویر، Device Care و Eye Comfort نیز بهبود یافته است. منوی اشتراک‌گذاری نیز ارتقاء یافته و از ویژگی‌هایی نظیر مرتب‌سازی قابل تنظیم، ناوبری آسان‌تر و ارائه پیشنهادات پیش از اشتراک‌گذاری تصاویر برخوردار است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH