آپدیت نرم‌افزاری جدید برای سامسونگ گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز لایو منتشر شد

شرکت سامسونگ پیش‌تر در سال 2021 از ایرفون‌های گلکسی بادز پرو رونمایی کرد و پیش‌تر این گجت‌ها تنها ابزارهای پوشیدنی با قابلیت پشتیبانی از صدای 360 درجه‌ای دالبی به‌شمار می‌رفتند. اکنون کمپانی کره‌ای به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدیدی را برای گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز لایو منتشر کرده و آنها را به خلق تجربه حرفه‌ای نزدیک‌تر کرده است.

صدای 360 درجه‌ای مبتنی بر فناوری Dolby Head Tracking طراحی شده و از عملکردی مشابه با قابلیت صدای فضایی (Spatial Audio) اپل برخوردار است. در این‌حالت به‌نظر می‌رسد که صدا همواره از سمت نمایشگر دستگاه پخش می‌شود؛ حتی اگر کاربر به سمت اطراف جابه‌جا شده یا سر خود را به این طرف و آن طرف بچرخاند.

شایان به ذکر است که اگرچه دستگاه‌های گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز لایو در سراسر جهان سرگرم دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری هستند؛ اما کاربران به منظور دریافت این ویژگی نیازمند یک گوشی سامسونگی با رابط کاربری One UI 3.1 یا نسخه‌های جدیدتر از آن هستند. این آپدیت تنها 3 مگابایت حجم داشته و دارای کد انتشار R177XXU0AVC8 (برای گلکسی بادز 2) یا R180XXU0AVC2 (برای گلکسی بادز لایو) است. همچنین این به‌روزرسانی به بهبود کیفیت تماس، اتصال بلوتوث و پایداری کلی ایرفون‌‌ها کمک می‌کند. ‌‌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH