تصویر رسمی و مشخصات وان‌پلاس نورد N20 در فضای اینترنت منتشر شد

پیش‌تر در نوامبر سال گذشته شاهد انتشار نخستین رندرهای CAD مربوط به مدل جانشین اسمارت‌فون میان‌رده وان‌پلاس نورد N10 بودیم. وان‌پلاس نورد N10 پیش‌تر در سال 2020 روانه بازار شد. اکنون از زمان انتشار تصاویر وان‌پلاس نورد N20 چندین ماه گذشته؛ اما این هندست هنوز به‌طور رسمی معرفی نشده است. با این‌حال همه چیز به‌زودی دستخوش تغییر خواهد شد.

روز گذشته وان‌پلاس تصویری را در اختیار وبسایت PCMag قرار داد که ظاهرا طراحی رسمی این هندست را به معرض نمایش می‌گذارد. این تصویر نشان می‌دهد که اطلاعات پیش‌تر لو رفته در رابطه با طراحی وان‌پلاس نورد N20 صحیح بوده‌اند.

کمپانی چینی ضمن انتشار تصویر وان‌پلاس نورد N20 اعلام کرد که این هندست از فناوری شارژ سریع SuperVOOC برخوردار خواهد بود. همچنین مشخصات نمایشگر این اسمارت‌فون نیز اعلام شد. بر این اساس نورد N20 مجهز به یک پنل آمولد با نرخ نوسازی 60 هرتزی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر خواهد بود. این صفحه‌نمایش دارای اندازه 6.43 اینچی و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس است.

اگرچه کیندر لیو؛ مدیر ارشد عملیاتی وان‌پلاس صریحا اعلام نکرده است؛ اما وبسایت PCMag پیش‌بینی می‌کند که این پنل‌ یا از نوع آمولد 60 هرتزی و یا از مدل 90 هرتزی LCD خواهد بود و کمپانی احتمالا استفاده از پنل آمولد را به نمونه LCD ترجیح خواهد داد.

به‌نظر می‌رسد که وان‌پلاس نورد N20 عمدتا بازار منطقه آمریکای‌ شمالی را هدف قرار داده است. به گفته کیندر لیو، نمایشگر این هندست با وجود مصرف انرژی پایین‌تر، نرخ کنتراست بهتر، نمایش زنده‌تر رنگ‌ها و پشتیبانی از طیف رنگی گسترده‌تر از دستگاه‌های در حال عرضه در بازار گجت‌های مقرون‌به‌صرفه آمریکای شمالی، عملکرد بهتری دارد.”

البته این تمرکز تصادفی نیست. سری وان‌پلاس نورد از زمان عرضه مدل‌های N10 و N100 در فوریه سال گذشته همواره پرفروش‌ترین مدل در شرکت‌های مخابراتی T-Mobile و MetroPCS بوده است. سال گذشته کمپانی وان‌پلاس موفق به فروش بیش از 2.5 میلیون دستگاه گوشی نورد در بازار ایالات‌متحده شد.

سایر مشخصات شایعه شده برای وان‌پلاس نورد N20 که البته هنوز از سوی کمپانی چینی مورد تائید قرار نگرفته‌اند؛ شامل تراشه اسنپ‌دراگون 695، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، ماژول فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی، 6 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و رابط کاربری OxygenOS 11 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 11 هستند. استفاده از اندروید 11 برای هندستی که در سال 2022 معرفی می‌شود؛ تا حدی عجیب به‌نظر می‌رسد. به‌ هرحال وان‌پلاس نورد N20 احتمالا تا پایان ماه آوریل در بازار ایالات‌متحده عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH