پوکو F4 GT با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شد

برند پوکو دعوتنامه‌های مربوط به رویداد معرفی جدیدترین گوشی پرچم‌دار سری F خود را برای مهمانان ارسال کرده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها پوکو F4 GT ضمن برگزاری یک رویداد آنلاین در روز 26 آوریل (5 اردیبهشت ماه) معرفی خواهد شد. این رویداد از ساعت 8 شب به وقت پکن (12 شب به وقت ساعت هماهنگ جهانی) به‌صورت زنده از طریق یوتیوب، فیس‌بوک و توئیتر پخش خواهد شد.

بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست ورژن ری‌برند شده گوشی گیمینگ ردمی K50 به‌شمار رفته و جدیدترین فهرست منتشر شده در وبسایت گیک‌بنچ نیز این فرضیه را مورد تائید قرار می‌دهد. گوشی Xiaomi 21121210G که بر اساس گمانه‌زنی‌ها همان پوکو F4 GT  است؛ اخیرا در پایگاه داده گیک‌بنچ رویت شده و در این میان به برخی مشخصات کلیدی آن اشاره شده است.

بر این اساس توان پردازشی این اسمارت‌فون توسط جدیدترین تراشه پرچم‌دار کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 در کنار 12 گیگابایت رم تامین خواهد شد. این هندست احتمالا مجهز به سیستم‌عامل اندروید 12 بوده و رابط کاربری MIUI 13 شیائومی را اجرا خواهد کرد. همچنین پوکو F4 GT در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 1235 و 3555 را کسب کرد.

در حال حاضر جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه پوکو F4 GT تنها ابهامات باقی‌مانده پیرامون این گجت به‌شمار می‌روند. این اطلاعات ضمن برگزاری رویداد روز 5 اردیبهشت ماه اعلام خواهند شد.

برگه امتیازات کسب شده توسط پوکو F4 GT در بنچمارک گیک‌بنچ

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH