ساعت هوشمند وان‌پلاس نورد واچ با قیمت‌گذاری رقابتی در راه است

ساعت‌های هوشمند دستگاه‌هایی مبهم به‌شمار می‌روند. از یک سو برخی افراد معتقدند که آینده متعلق به لوازم الکترونیکی پوشیدنی است و از سوی دیگر برخی افراد، استفاده از یک ابزار روی مچ دست را اقدامی غیرضروری و نه‌چندان کاربردی قلمداد می‌کنند. اما با وجود تمامی حرف و حدیث‌ها به سختی می‌توان انکار کرد که تعداد ساعت‌های هوشمند در حال افزایش است. در این میان وان‌پلاس نورد واچ یکی از محصولات مورد انتظار برای عرضه در آینده‌ای نزدیک محسوب می‌شود.

یک خبرچین مشهور با نام Mukul Sharma از عرضه این گجت پوشیدنی خبر داده است. وی با بررسی نسخه هندی وبسایت رسمی کمپانی متوجه اشاره‌ای به وان‌پلاس نورد واچ شده است. متاسفانه در حال حاضر هیچ‌گونه جزئیاتی پیرامون این محصول در دست نیست. اما اشاره به نام یک اسمارت‌واچ در وبسایت رسمی کمپانی واقعیتی است که از احتمال معرفی این محصول در آینده‌ای نزدیک حکایت دارد.

وان‌پلاس نورد واچ در آینده‌ای نزدیک معرفی خواهد شد

وان‌پلاس نورد واچ در 6 ماهه دوم سال جاری میلادی و همزمان با اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد 3 عرضه خواهد شد. اکنون با اطمینان می‌توان اعلام کرد که این گجت یک ساعت ردیاب تناسب اندام معمولی با عملکردی مشابه سایر محصولات این کلاس خواهد بود. به‌ عبارت دیگر این اسمارت‌واچ احتمالا از قابلیت ردیابی فعالیت‌های بدنی، پایش سلامت و امکان دریافت هشدار در رابطه با تماس‌ها و اعلان‌های روی اسمارت‌فون برخوردار خواهد بود. بنابراین کاربران نبایستی از وان‌پلاس نورد واچ انتظارات زیادی داشته باشند. همچنین عرضه این محصول با قیمت‌گذاری بیش از 100 دلار امری بعید به‌نظر می‌رسد.

بر اساس اعلام منابع آنلاین، وان‌پلاس در تدارک عرضه هدفون جدید کاملا بی‌سیم خود با نام نورد بادز است. رندرهای مربوط به طراحی احتمالی این دستگاه پیش‌تر در فضای اینترنت منتشر شدند و اکنون تصاویر واقعی از هدفون‌های بی‌سیم آینده وان‌پلاس به‌صورت آنلاین در دسترس مخاطبان قرار گرفته است.

این محصول پیش‌تر موفق به دریافت تائیدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده است. در طراحی این هدفون‌ها هیچ‌گونه نوآوری خاصی به چشم نمی‌خورد. در واقع توسعه‌دهندگان در تدارک عرضه هدفون‌های بی‌سیم کاملا استاندارد با ظاهری آشنا برای مشتریان هستند.

همچنین گزارشات نشان می‌دهند که هدفون‌های جدید وان‌پلاس به‌همراه یک کیس شارژ با باتری 480 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار می‌شوند. همچنین هر یک از هدفون‌ها نیز دارای باتری داخلی 41 میلی‌آمپرساعتی خواهند بود. محتوای پکیج هدفون در کنار یک کابل جهت اتصال کیس به منبع تغذیه تکمیل خواهد شد. کیس شارژ با شناسه E505A به ثبت رسیده و هدفون‌ها نیز از شناسه‌های E505AR و E505AL استفاده می‌کنند.

تصاویر منتشر شده، هدفون‌ها را درون یک کیس مشکی نمایش می‌دهند. با این‌حال انتظار می‌رود که خریداران به گزینه‌های رنگی بیش‌تری برای کیس شارژ دسترسی داشته باشند. هنوز مشخص نیست که هدفون‌های جدید وان‌پلاس دقیقا چه زمانی برای فروش به بازار عرضه خواهند شد. همچنین قیمت‌گذاری نورد بادز نیز کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در حال حاضر مقرون‌به‌صرفه‌ترین هدفون‌های کمپانی موسوم به بادز Z2 با برچسب قیمتی 99 دلاری قابل دسترس است. با این‌حال انتظار می‌رود که نورد بادز با قیمت‌گذاری ارزان‌‌تری در اختیار مشتریان قرار گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH