با مادربرد قدرتمند و بی نظیر کمپانی بایوستار آشنا شوید!

گیمرها برای خرید مادربرد معیارهای مختلفی دارند.اما اگر یک مادربرد تمامی این معیارها را یکجا داشته باشد و توقعات بسیاری از گیمرها و دوستداران بازی را بر آورده کند آن مادربرد را باید بی نظیر نامید.مادربرد بایوستار Z690GTA یکی از برترین تولیدات این شرکت می باشد که در بازار ایران نیز وارد شده است.اگر شما از آن دسته از افرادی هستید که خواهان مادربرد قدرتمند در سیستم اسمبل شده خود می باشید این مادربورد می تواند یکی از گزینه های خوب باشد.

شرکت بایوستار به عنوان یک کمپانی موفق در حوزه تولید مادربرد و سخت افزارهای دیگر شناخته می شود. این برند محبوبیت خود را مدیون ارائه محصولات کاربردی با قیمت اقتصادی خواهد بود. شرکت بایوستار به مانند سایر برندهای تولید کننده سعی در به روزرسانی خدمات خود برای کاربران دارد. این برند با رونمایی از سری مادربردهای اینتل Z690 نشان داده که نسبت به نسخه پیشین، تفاوت های چشمگیری در این محصولات خود به کار برده است.

بایوستار در وهله اول این سری از مادربردها را در سه مدل مختلف برای کاربران رونمایی کرده است. در این میان یکی از محصولات ارائه شده توسط  بایوستار ادامه دهنده ریسینگ های پیشین بوده و با طراحی فوق العاده به عنوان یک محصول قدرتمند می تواند عملکرد چشمگیری برای سیستم های کاربران داشته باشد. این مدل که با نام Z690GTA شناخته می شود، با توجه به فناوری به کار رفته در تولید آن می تواند یک مادربرد عالی نام گیرد. در واقع بایوستار با ارائه مادربرد Z690GTA نشان داده که از تولید محصولات میان رده فاصله گرفته و خود را به عنوان یک برند موفق و بزرگ در زمینه ارائه مادربردهای قدرتمند معرفی کرده است.

مادربرد بایوستار Z690GTA به عنوان یک مادربرد سری ۶۰۰ برای پردازنده های نسل دوازدهم از مدرن ترین چیپست و سایر قطعات سخت افزاری بهره می‌برد. در یک جمع بندی کلی می توان این مادربرد را به عنوان محصولی پرچمدار از میان مادربردهای ارائه شده توسط بایوستار معرفی کرد.

مشخصات کلی

اگر بخواهیم به صورت خلاصه به معرفی مادربرد Z690GTA بپردازیم، می توانیم استفاده از معماری تک تراشه اینتل Z690 در کنار پشتیبانی از PCIe 5.0 را به عنوان شاخصه های مهم نام ببریم. این مادربرد به گونه ای طراحی شده که می تواند از نسل دوازدهم پردازنده‌های اینتل به بهترین شکل پشتیبانی کند.

بایوستار برای تولید مادربرد Z690GTA از فرم فاکتور ATX استفاده کرده است. نوع سوکت به کار رفته از INTEL LGA 1700 انتخاب شده و با ۴ اسلات حافظه از نوع ddr4 قابلیت پشتیبانی از ۱۲۸ گیگابایت رم را در اختیار کاربر قرار می دهد.

به منظور نصب کارت گرافیک، مادربرد Z690GTA از اسلات PCI Express x16 بهره می برد. بهره گیری از کانکتور M.2 و کانکتورهای برق ۲۴ پین، ۸ پین و ۴ پین در کنار پورت های مختلف برای اتصال تجهیزات گوناگون نشان از محصول فوق العاده خواهند داد.

خرید مادربرد بایوستار Z690GTA به شما محصولی کاربردی برای پشتیبانی از ماژول های شبکه و مدرن ترین USB ها خواهد داد.

پشتیبانی از تکنولوژی Intel Optane

همانگونه که عنوان کردیم، کاربران می توانند با خرید مادربرد بایوستار Z690GTA یکی از قدرتمندترین محصولات ارائه شده توسط این برند را در اختیار داشته باشند. یکی از قابلیت های چشمگیری که بایوستار بر روی این محصول خود قرار داده است، پشتیبانی از حافظه اینتل اپتان خواهد بود در واقع این تکنولوژی کمک می کند تا کاربر بتواند با پرداخت هزینه ‌های بسیار مقرون به صرفه، به شکل چشمگیری سرعت رایانه خود را افزایش دهد. حافظه های Optane اینتل از جدیدترین راهکارها برای بالا بردن کیفیت سیستم محسوب می‌شود. کاربر می‌تواند با بهره گیری از این حافظه ها بدون کاهش ظرفیت حافظه ذخیره سازی تا چند برابر سرعت عملکرد سیستم خود را افزایش دهد. این شرایط کمک می‌کند تا با استفاده از مادربرد بایوستار مدل Z690GTA به راحتی علاوه بر افزایش سرعت اجرای بازی های سنگین بتوان برای بهبود عملکرد سیستم نیز اقدامات موثری انجام داد.

قدرت صوتی فوق العاده

اگر بخواهیم به معرفی بخش های مختلف مادربرد بایوستار مدل Z690GTA بپردازیم، می توانیم در مبحث ارائه صوت یک عملکرد بی نظیر را از بایوستار عنوان کنیم. ویژگی های سخت افزاری به کار رفته بر روی مادربرد بایوستار Z690GTA به گونه‌ ای است که می‌ تواند عملکرد صدا را به صورت قابل توجهی افزایش داده و با بالاترین کیفیت مواجه شویم. ترکیبی از طراحی انحصاری نرم ‌افزار و سخت ‌افزار با طراحی مدار عایق و یک قدرت صوتی مستقل به همراه تقویت کننده داخلی می ‌توانند تمام ویژگی های مورد نیاز کاربران را برای ارتقای عملکرد صوتی این سیستم افزایش دهند. این ویژگی که بر روی مادربرد بایوستار Z690GTA قرار گرفته کاربر را یاری می کند که به صورت خودکار بتواند بالاترین کیفیت را شناسایی کرده یا توسط کاربر تنظیمات مورد نظر را برای ارتقاء کیفیت صدا اعمال کند. آمپلی فایر به کار رفته بر روی مادربرد بایوستار Z690GTA قدرت صوتی فوق العاده قدرتمندی را در اختیار کاربر قرار خواهد داد. با این حال بررسی ویژگی های صوتی این مادربرد نشان می دهد که در مقایسه با مادربردهای دیگر، یک محصول بی نظیر می توانید در اختیار داشته باشید.

تکنولوژی HI_FI Ground  با یک طراحی به اصطلاح خط طلایی می ‌تواند نویزهای ارسال شده را با ساختاری چند لایه که دارد مسدود کند. علاوه بر این با جداسازی سیگنال های صوتی آنالوگ و دیجیتال از هم، کاربر صدا را با وضوح استثنایی دریافت خواهد کرد. در کنار تمام این موارد گیمرها به واسطه حساسیت بالایی که در هنگام انجام بازی به خرج می دهند، می توانند طیف وسیعی از صدای پویا را با جزئیات شفاف و واضح دریافت نمایند. فناوری گوش هوشمند نیز به کاربر این امکان را می دهد که با استفاده از رابط گرافیکی کاربر پسند بتواند تنظیمات مورد نیاز خود را برای ارتقای عملکرد هدفون انجام دهد.

کیفیت تصویری بی نظیر

طراحی و ساخت مادربرد بایوستار Z690GTA به گونه ای صورت گرفته که در مبحث تصویر نیز کاربر از بالاترین سطح کیفی برخوردار خواهد بود. قابلیت پشتیبانی از وضوح K4 با پهنای باند ۱۸ مگابیت بر ثانیه تجربه صوتی بی‌نظیری در اختیار کاربر قرار خواهند داد. کاربر این امکان را دارد که نسبت به نسل قبلی مادربردها به واسطه استفاده از HDMI 4K2K، وضوح ۴ برابری با کیفیت بالاتر را مشاهده کند. این رزولوشن می‌تواند تصاویر ارسال شده را در صفحه نمایش های بزرگ با بالاترین کیفیت در اختیار کاربر قرار دهد.

چندین رابط برای اتصال تجهیزات بر روی این مادربرد قرار گرفته اند. یکی از حیاتی ترین قطعات و تکنولوژی‌هایی که بایوستار بر روی مادربرد Z690GTA قرار داده است، استفاده از رابط گرافیکی Directx 12 خواهد بود. طراحی این بخش به صورتی انجام گرفته که برای گیمرها به عنوان یکی از کارآمدترین قابلیت‌ ها شناخته خواهد شد.

سرعت بی نظیر مادربرد بایوستار Z690GTA

با توجه به اینکه سرعت به عنوان یکی از مهمترین فاکتورها و مولفه ها برای کاربران شناخته می شود، طراحی و ساخت این مدل از مادربردهای بایوستار نیز مبتنی بر این نیاز کاربران صورت گرفته است. استفاده از جدیدترین رابطه ذخیره سازی با پهنای باند فوق‌العاده و کمترین تاخیر نشان می‌دهد که عملکرد مناسبی از سرعت این سخت افزار دریافت خواهید کرد. رابط PCIe M.2 32 Gb/s در مقایسه با نسل قبلی سرعت را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد. علاوه بر این طراحی و ساخت مادربرد بایوستار Z690GTA برپایه DDR4 نیز کمک می کند که کاربر بالاترین سرعت را از این سیستم دریافت کند.

تمام پورت های مورد نیاز کاربران بر روی این محصول مدرن ارائه شده توسط بایوستار قابل مشاهده خواهند بود. بر روی پنل پشتی و پنل جلویی مادربرد بایوستار Z690GTA چندین رابط برای اتصال تجهیزات قرار دارد. پورت USB 3.2 Gen2 Type_C با سرعت ۱۰ گیگابیت به عنوان یک قابلیت بی نظیر شناخته می شود. این پورت نسبت به نسل قبلی سرعت انتقال را تا دو برابر افزایش خواهد داد.

کیفیت بالای ساخت

علاوه بر ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری مدرنی که با خرید مادربرد بایوستار Z690GTA در اختیار خواهید داشت، طراح سعی کرده برای ساخت این محصول نیز شرایطی به کار برد که از کیفیت بدنه بالایی برخوردار شوید. طراحی فوق العاده این محصول به واسطه در پوش های فوق با دوام و خازن های با کیفیت کمک می‌کند که محصولی با طول عمر بالا در اختیار داشته باشید. علاوه بر این جالب است بدانید که محافظ به کار رفته بر روی اسلات ها به گونه ای است که از متریال با کیفیت بهره برده و می تواند از خم شدن و آسیب پذیری این بخش ها جلوگیری کند. اتصال دهنده های برق به گونه‌ای قدرتمند انتخاب شده‌اند که کاربر از منابع تغذیه پایدار و قابل اعتماد می تواند بهره ببرد. سیستم ضد رطوبت به کار رفته نیز از آسیب دیدگی بخش‌های مختلف مادربرد جلوگیری خواهد کرد. در مبحث حفاظتی نیز با توجه به نوسانات برق و مشکلات مختلفی که ممکن است کاربران با آنها مواجه شوند، طراح تلاش کرده تمام جوانب را در نظر گرفته و محصولی بی نظیر با مقاومت بالا برای کاربران فراهم کند.

قیمت و خرید مادربرد بایوستار Z690GTA

هنگامی که صحبت از خرید مادربرد می شود، چندین برند می توانند به عنوان محبوب ترین گزینه ها در نظر گرفته شوند. بایوستار در چند سال اخیر با ارائه مادربردهای قدرتمند به گونه‌ای عمل کرده که کاربران با خرید محصولات این برند می توانند از سخت افزاری کاربردی بهره ببرند. خرید مادربرد بایوستار Z690GTA به شما یک محصول مدرن با طراحی خاص ارائه می دهد. اگر به دنبال اطلاع از آخرین قیمت مادربرد بایوستار Z690GTA هستید، می توانید با مراجعه به وبسایت آترامارت نیاز خود را دریافت کنید. در کنار این موارد ما با فروش مادربرد بایوستار مدل Z690GTA به صورت نقد و اقساط شما را یاری می کنیم که بتوانید از این محصول کاربردی بهره ببرید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH