آپدیت اندروید 12 برای سامسونگ گلکسی M21 منتشر شد

اسمارت‌فون گلکسی M21 شرکت سامسونگ در سال 2020 و با سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار شد. در ادامه این دستگاه به‌روزرسانی اندروید 11 را دریافت کرد و اکنون آپدیت اندروید 12 برای گلکسی M21 منتشر شده است. بدین‌ترتیب کاربران گلکسی M21 در کشور هندوستان قادر به دریافت آپدیت One UI 4.1 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 هستند.

این به‌روزرسانی در حالی منتشر شده که برادران گلکسی M21 یعنی گلکسی A52 و گلکسی A42 ماهها قبل، آپدیت اندروید 12 را دریافت کردند. آخرین آپدیت ارائه شده برای سامسونگ گلکسی M21 دارای شماره ساخت M21FXXU2CVCC و جدیدترین پچ امنیتی اندروید متعلق به آوریل سال 2022 بوده و هم اکنون در هندوستان منتشر شده است.

آپدیت جدید برای گلکسی M21 کلیه امکانات اندروید 12 و رابط کاربری One UI 4.1 را به‌‌همراه دارد. بدین‌ترتیب کاربران از ویژگی جدید پالت رنگ و طراحی اصلاح شده One UI بهره‌مند می‌شوند. بر اساس اعلام وبسایت SamMobile نوارهای لغزنده ضخیم‌تر، ویجت‌های بهبودیافته، حالت تصویر در تصویر و طراحی مجدد قسمت Device Care سایر ویژگی‌های آپدیت جدید به‌شمار می‌روند. همچنین به‌روزرسانی اخیر شامل نسخه‌های ارتقایافته از کلیه اپلیکیشن‌های اصلی سامسونگ نظیر Bixby، Bixby Routines، Messages، Phone و Gallery است.

نشان‌گرهای دوربین و میکروفون یکی از بارزترین ویژگی‌های قابل رقابت با سیستم‌عامل iOS به‌شمار رفته و در آپدیت جدید گلکسی M21 نیز قابل دسترس هستند. بدین‌ترتیب در صورت استفاده یک برنامه از دوربین یا میکروفون هندست، نشان‌گری روی نمایشگر مشاهده خواهد شد.

سامسونگ گلکسی M21

کاربران سامسونگ گلکسی M21 بایستی تاکنون اعلان مربوط به آپدیت OTA را روی هندست خود دریافت کرده باشند. در غیر این‌صورت کاربران با مراجعه به مسیر Settings > Software Update روی اسمارت‌فون خود می‌توانند موضوع را به‌صورت دستی بررسی نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH