جزئیات مربوط به مدل‌های رنگی سری آی‌فون‌ 14 اپل اعلام شد

تا موعد رونمایی از گوشی‌های سری آی‌فون 14 اپل کماکان چندین ماه زمان باقی مانده است. با این‌حال پیش‌تر شاهد انتشار جزئیات مربوط به طراحی، مشخصات دوربین و تراشه مورد استفاده در این هندست‌ها بوده‌ایم. اکنون آخرین اطلاعات لو رفته به مدل‌های رنگی قابل عرضه برای آی‌فون‌های آینده اپل اشاره دارند.

یک منبع اطلاعاتی از طریق پستی که توسط حساب‌کاربری AppleTrack در شبکه اجتماعی Weibo منتشر شده و اکنون از این رسانه حذف شده است؛ اعلام کرده که گوشی‌های آی‌فون 14 و آی‌فون 14 مکس با مدل‌های رنگی مشکی، سفید، آبی، قرمز و بنفش به بازار عرضه خواهند شد؛ در حالی‌که مدل‌های آی‌فون 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس ظاهرا با گزینه‌های رنگی گرافیتی، طلایی، نقره‌ای و بنفش در دسترس خریداران قرار خواهند گرفت.

بر اساس این گزارش، مدل رنگی بنفش برای هر 2 سری آی‌فون 14 و آی‌فون 14 پرو دارای رنگ‌آمیزی منحصربه‌فردی بوده و بر اساس شرایط نوری محیط، تغییر رنگ خواهد داد. بعلاوه گزارش جدید خاطرنشان می‌کند که گوشی‌های سری آی‌فون 14 مجهز به فلاش جدید True Tone هستند این ماژول به لحاظ ظاهری شبیه به یک دایره کوچک درون دایره‌ای با اندازه بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد.

مشخصات احتمالی سری آی‌فون 14

بر اساس شایعات شرکت اپل برای سری آی‌فون 14 خود از به‌کارگیری طراحی ناچ‌دار صرفنظر نموده و در عوض به منظور استقرار سخت‌افزار سیستم فیس آی‌دی و دوربین جلویی دستگاه از طراحی ترکیبی یک حفره کروی‌شکل و یک حفره بیضی‌شکل بهره خواهد برد. از جنبه دوربین جلویی نیز بایستی خاطرنشان کرد که کلیه مدل‌های خانواده آی‌فون 14 از سنسور به‌روزرسانی شده با گشودگی دیافراگم f/1.9 و قابلیت پشتیبانی از فوکوس خودکار استفاده خواهند کرد.

تصویر آی‌فون 14 پرو مکس

همچنین انتظار می‌رود که مدل‌های آی‌فون 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس نیز با پیکره‌بندی دوربین پشتی ارتقایافته روانه بازار شوند. این پیکره‌بندی احتمالا شامل یک لنز عریض 48 مگاپیکسلی با قابلیت پشتیبانی از فیلم‌برداری 8K به‌عنوان سنسور اصلی خواهد بود. انتظار می‌رود که استفاده از این ماژول موجب افزایش برآمدگی دوربین پشتی در سری آی‌فون 14 پرو شود؛ پدیده‌ای که در رندرهای اخیرا لو رفته نیز به وضوح قابل رویت است.

همچنین گزارشات پیشین نشان می‌دهند که این‌بار میان مدل‌های پرو و غیر پرو آی‌فون، تفاوت‌های قابل‌توجهی به چشم خواهد خورد. بر اساس پیش‌بینی‌ها مدل‌های آی‌فون 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس از تراشه A16 Pro  استفاده می‌کنند؛ در حالی‌که توان پردازشی آی‌فون 14 و آی‌فون 14 مکس از طریق تراشه A16 Bionic تامین خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها، تراشه A16 Bionic ورژن ارتقایافته تراشه A15 Bionic همراه با پیشرفت‌های جزئی به‌شمار می‌رود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH