هر آنچه از فصل دوم هیلو اینفینیت می‌دانیم

در این مقاله قصد داریم تا به بررسی هرآنچه از فصل دوم هیلو اینفینیت که با نام Lone Wolves منتشر خواهد شد، می‌دانیم بپردازیم.

بخش مالتی‌پلیر هیلو اینفینیت با یک عرضه ناگهانی و زودهنگام در تاریخ 24 آبان سال 1400 توانست با وجود رقبای سرسخت خود که در بازه‌ای مشابه عرضه شده بودند، به موفقیت و استقبال چشمگیری دست پیدا کند به طوری که بسیاری این بازی را پیروز شوتر‌های سال اخیر قلمداد کردند.

شما می‌توانید مقایسه کال‌اف‌دیوتی ونگارد، بتلفیلد 2042 و هیلو اینفینیت را در این مقاله مطالعه کنید.
با این حال این بازی پس از گذشت نزدیک به 6 ماه، از دوران اوج خود فاصله گرفته است و تعداد زیادی از بازیکنان خود را از دست داده است. دلیل این امر نیز نبود محتوای جدید و تکراری شدن روند بازی بوده است. بسیاری توضیحات مختلفی را در مورد مشکلاتی که برای استودیو 343 پیش آمده بود ارائه دادند که تا حدی مخطبان را از وضعیت نابسامان آن باخبر نمایند.
به طور معمول طول بازه زمانی برای هر فصل یک بازی مالتی‌پلیر و آنلاین 3 ماه است با این حال علاوه بر دو برابر شدن این بازه برای هیلو، محتوای تازه و ایونت‌های زیادی را در این بازی شاهد نبودیم. اما در نهایت به عرضه و شروع فصل دوم هیلو اینفینیت نزدیک شده‌ایم و به همین دلیل نیز قصد داریم تا مروری بر محتوای جدید این بازی داشته باشیم.

گرگ‌های تنها

فصل دوم هیلو اینفینیت با نام Lone Wolves در روز سه‌شنبه، 13 اردیبهشت 1401 و مصادف با تعطیلات عید فطر منتشر می‌شود تا فرصت کامل برای تجربه آن را در اختیار داشته باشیم. همچنین این فصل در تاریخ 16 آبان ماه به پایان می‌رسد. با این که فصل دوم نیز بازه‌ای 6 ماهه به خود اختصاص داده است، استودیو 343Industries اعلام کرده که باری دیگر کمبود محتوا را تجربه نخواهیم کرد.

فصل دوم هیلو

همان‌طور که از نام آن پیداست، تم و ساختار این فصل در مورد بازی‌های تک نفره و اسپارتان‌های شکارچی است که در ادامه مود‌ها و لباس‌های آن را می‌بینیم که به خوبی با این تم هم‌خوانی دارد.

یکی از نگرانی‌ها و خواسته‌های اصلی طرفداران این بازی، اضافه شدن بخش‌های Forge و کوآپ کمپین بود. حالت فورج یکی از بخش‌های اصلی بازی هیلو است که در آن مخاطبین می‌توانند با دست باز به ساخت انواع نقشه و حالت‌های مختلف بازی بپردازند که بازی را بسیار متنوع خواهد نمود. نسخه بتای این حالت برای عرضه در اواخر این فصل برنامه ریزی شده است. همچنین برای تجربه بخش داستانی بازی به صورت چندنفره آنلاین کافیست تا اواخر فصل دوم منتظر بمانید. اما متاسفانه برای تجربه آن به صورت Split-Screen باید تا فصل بعد منظر بمانید.

شما همچنین می‌توانید داستان کامل سری هیلو را در این مطلب مطالعه کنید.

Battle Pass و Armor‌

همان‌طور که اشاره شد در این فصل شاهد آرمور‌هایی به تم شکارچی و اسپارتان‌هایی هستیم که به ماموریت‌های انفرادی فرستاده می‌شوند. فصل دوم هیلو همچنین یک بتل‌پس بهبود یافته ارائه می‌دهد که موارد رایگان آن افزایش یافته است. همچنین در این بتل‌پس شما قادر خواهید بود واحد پول بازی را به دست آورید تا حدی که شاید بتوانید بتل‌پس فصل بعد را به صورت رایگان خریداری کنید.

فصل دوم هیلوآرمور‌ها و اسپارتان کور‌های جدید که قابل خریداری هستند نیز در این فصل با قیمت منطقی‌تری ارائه خواهند شد. قیمت‌های نامناسب و نبود امکان برای خرید جداگانه برخی از آیتم‌ها از دیگر مشکلات فصل اول بود که به مرور برطرف خواهند شد.

فصل دوم هیلو

در طول فصل همچنین شاهد عرضه آرمور کور‌های جدید و مخصوص ایونت‌های مختلف خواهیم بود که از مهم‌ترین آن‌ها ایونت‌های فرکچر خواهد بود. تصویری از اولین آرمور مخصوص این ایونت‌ها در اختیار کاربران قرار گرفته است.

فصل دوم هیلو

نقد و بررسی اختصاصی بازی Halo Infinite را در این مطلب مطالعه کنید.

نقشه‌ها

برای شروع، در این فصل از ابتدا دو نقشه جدید در اختیار ما خواهد بود، یک نقشه برای آرنا و یک نقشه برای حالت‌های بیگ‌تیم که در طول فصل بیشتر خواهند شد.

Catalyst یک نقشه آرنا متقارن است که با یک ساختار تونل مانند Forerunner ساخته شده است. در آن آبشارهایی که در اطراف راهروهای معلق‌اند، دیوارهای بلند، و یک پل نوری که دو طرف نقشه را به هم وصل می‌کند را خواهید دید.

فصل دوم هیلو

Breaker یک نقشه شبه متقارن BTB است که در یک سازه Banished قرار داده شده است و در آن پایگاه هر تیم یک تکه بزرگ از زباله‌های کشتی است که توسط ساختار پرتو برش پلاسما در وسط به دو قسمت تقسیم شده است. و بله، این پرتو کاملاً یک عنصر پویا از نقشه است که هم فرصت‌ها و هم چالش‌ها را در گیم پلی ارائه می‌دهد.

فصل دوم هیلو

شما همچنین می‌توانید مقاله ترفند‌های گیم‌پلی در حالت آنلاین بازی هیلو اینفینیت که به شما گفته نمی‌شود را در آی‌تی‌رسان مطالعه کنید.

مود‌های فصل دوم هیلو

هیجان‌انگیز‌ترین اخبار در مورد فصل دوم هیلو به مود‌های آن مربوط می‌شوند. استودیو 343 مود‌های بسیاری را برای این فصل تداریک دیده تا دوباره طاعون یکنواختی گریبان‌گیر هیلو نشود. در ادامه به معرفی این مود‌ها خواهیم پرداخت.

Last Spartan Standing

در این تجربه FFA تعداد 12 بازیکن روی نقشه‌های Big Team Battle با ابزار محدود و 5 بارگذاری مجدد، اسپان می‌شوند. زمانی که یک بازیکن تمام شانس‌های خود برای ریسپان شدن را از دست می‌دهد می‌تواند ادامه بازی را تماشا کند یا بدون جریمه آن را ترک نماید. در نهایت آخرین اسپارتانی که تمام شانس‌هایش را تمام نکرده باشد پیروز میدان خواهد بود.

فصل دوم هیلو

شما با کشتن هر نفر می‌توانید مانند حالت‌های گان‌گیم، اسلحه و ابزار خود را ارتقا دهید اما این اتفاق به صورت خودکار رخ نخواهد داد و شما با فشردن یک دکمه این کار را انجام خواهید داد. خودکار نبودن این فرآیند به ما کمک می‌کند تا در میان درگیری مشغول تغییر اسلحه نشویم و در لحظه مناسب این کار را انجام دهیم.

این حالت بخشی از ایونت شروع فصل دوم خواهد بود و پس از آن به صورت دائمی در پلی‌لیست بازی قرار خواهد گرفت.

King Of The Hill

یکی از حالت‌های بسیار محبوب در سری بازی‌های هیلو حالت KING OF THE HILL است. در این حالت آرنا بازیکنان هر تیم بر سر یک زمین واحد خواهند جنگید. زمانی که یک تیم داخل محدوده مشخص شده باشند در هر ثانیه یک امتیاز دریافت خواهند کرد تا زمانی که شمارنده آن‌ها پر شود.

فصل دوم هیلو

زمانی که این اتفاق بی‌افتد یک پوینت برای این تیم ثبت شده و محل زمین تغییر می‌کند. همچنین زمانی که هر دو تیم داخل محدوده باشند هیچ امتیازی برای کسی شمرده نخواهد شد.

Land Grab

این حالت شباهت زیادی به زون کپچر دارد. در این مود آرنا سه محدوده اسپان خواهند شد که هر تیم برای تصرف آن تلاش خواهد کرد، با این تفاوت که اگر یک تیم موفق شود محدوده‌ای را تصرف کند، آن محدود قفل می‌شود و برای همیشه متعلق به آن تیم خوهد بود و همچنین یک امتیاز به او خواهد داد.

فصل دوم هیلو

زمانی که هر سه زمین برای هر تیم کدام از دو تیم شود، سه محدوده جدید تشکیل خواهد شد و همین روند ادامه پیدا می‌کند تا جایی که یک تیم به 11 امتیاز دست پیدا کند. این حالت مخصوص یکی از ایونت‌های فرکچر بوده که پس از نزدیک به سه هفته در دسترس قرار خواهد گرفت.

Rumble Pit

یک پلی‌لیست از بازی‌های FFA و هشت نفره است که مود‌های بیس و ساده و همچنین گونه‌های خاصی از آن‌ها را شامل می‌شود. این پلی‌لیست از روز اول در دسترس خواهد بود و توضیحات بیشتری در مورد آن ارائه نشده است. در بازی‌های FFA تیم‌بندی انجام نمی‌شود و هر بازیکن برای خودش می‌جنگد.

Ninja Slayer

در این مود تمامی بازیکنان یک شمشیر انرژی با تیر بی‌نهایت به همراه گرپل‌شات در اختیار دارند تا در نقشه جا‌به‌جا شوند و یکدیگر را به یک ضربه به قتل برسانند. همچنین در نقشه فقط Power-Weapon و گرپل‌شات در دسترس خواهد بود. اطلاعاتی از زمان دقیق عرضه این حالت در دسترس نیست.

Vampireball

این بازی همان‌طور که از نامش انتظار می‌رود نسخه‌ای تغییر یافته از Oddball است. در این حالت کسی که توپ را در دست دارد برعکس قبل قوی‌تر می‌شود. بدان معنا که سرعت او کاهش نمی‌یابد و با یک ضربه می‌تواند حریف را از سر راه بردارد. همچنین با هر Kill، 50 درصد به جان او افزوده خواهد شد. اطلاعاتی از زمان دقیق عرضه این حالت در دسترس نیست.

Rocket Repulsors

این حالت نیز محتوای اصلی خود را در نامش جای داده است. در این مود بازیکنان یک راکت‌لانچر یا M41 Spanker در اختیار دارد تا با یکدیگر مبارزه کنند. دلیل وجود ریپالسور نیز دفع کردن و بازگرداندن موشک‌های حریف به سمت خود آن‌ها است. تعداد تیر لانچر در این حالت بی‌نهایت خواهد بود. اطلاعاتی از زمان دقیق عرضه این حالت در دسترس نیست.

همچنین اشاره‌ای به مود‌های Social Skirmish, Social Slayer, Team Snipers, Team Doubles شد که در تاریخی نامشخص و در فصل دوم هیلو عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد فصل دوم هیلو اینفینیت چیست؟ آیا انتظارات شما را برآورده کرده است؟ جای کدام حالت‌ها همچنان خالی است؟ نظرات خود را با ما و دوستانتان در آی‌تی‌رسان به اشتراک بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH