فهرست مشخصات کامل پوکو F4 GT منتشر شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، اسمارت‌فون پوکو F4 GT فردا (26 آوریل – 6 اردیبهشت ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. با این‌حال وبسایت Winfuture.de در گزارش جدیدی کلیه مشخصات این هندست را اعلام کرده است. بعلاوه این گزارش شامل رندرهایی از پوکو F4 GT با رزولوشن بالا است.

مشخصات شایعه شده برای پوکو F4 GT

پوکو F4 GT مجهز به یک نمایشگر 6.67 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین شیائومی به منظور حفاظت از این نمایشگر از پوشش گوریلا گلس Victus استفاده خواهد کرد. توان پردازشی این اسمارت‌فون گیمینگ‌محور از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 تامین خواهد شد. همچنین این هندست مجهز به دکمه‌های شانه‌ای مکانیکی جهت خلق تجربه هرچه بهتر برای گیمرها خواهد بود.

این دستگاه با 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی چینی از ورژنی از این اسمارت‌فون با حافظه رم 12 گیگابایتی نیز رونمایی خواهد کرد یا خیر. بعلاوه انرژی مورد نیاز پوکو F4 GT از طریق باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تامین خواهد شد.

پیکره‌بندی دوربین پشتی پوکو F4 GT شامل دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با سنسور IMX686 ساخت شرکت سونی است. در این گزارش به مشخصات سنسورهای دوربین کمکی گوشی هیچ اشاره‌ای نشده است. با توجه به اینکه پوکو F4 GT مدل ری‌برند شده گوشی گیمینگ ردمی K50 به‌شمار می‌رود؛ لذا این‌بار نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری دوربین فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی خواهیم بود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گوشی گیمینگ ردمی K50 به‌صورت انحصاری در بازار چین قابل دسترس بوده و مجهز به دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی است. با این‌حال گزارش اخیر ادعا می‌کند که پوکو F4 GT از دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

رندرهای مربوط به پوکو F4 GT

همان‌طور که در رندرهای فوق ملاحظه می‌کنید؛ پوکو F4 GT در 3 مدل رنگی زرد (Cyber Yellow)، نقره‌ای (Knight Silver) و مشکی (Stealth Black) به بازار عرضه خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها شیائومی در کنار معرفی اسمارت‌فون پوکو F4 GT از نخستین ایربادهای TWS پوکو با نام POCO Buds Pro Genshin Impact Edition و اولین اسمارت‌واچ این برند با نام پوکو واچ نیز رونمایی خواهد کرد. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این گجت‌ها هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH