جدیدترین تلویزیون منحنی ال‌جی را بیشتر بشناسید!

NEW LG OLED

 

ال‌جی الکترونیکس (ال‌جی) به تازگی عرضه تلویزیون OLED منحنی ۵۵ اینچی جدیدش (مدل EC9300) را اعلام کرد تا مجموعه تلویزیون‌های پیشروی خود که دارای فناوری OLED هستند، گسترش دهد. سال گذشته ال‌جی از زمان معرفی اولین تلویزیون OLED منحنی ۵۵ اینچ‌اش در دنیا سرمایه‌گذاری عظیمی را در بخش تحقیق و توسعه و بازاریابی تلویزیون OLED منحنی انجام داد تا سازندگان دیگر تلویزیون‌ را پشت سر بگذارد. ال‌جی در تلویزیون OLED به  قیمت پایین‌تر برای مشتریان، فناوری برتر و بهترین تجربه مشاهده ممکن متعهد است.

معاون و مدیر بخش تلویزیون در شرکت سرگرمی خانگی ال‌جی الکترونیکس گفت: «ما عمیقاً بر این باوریم که همه باید این فرصت لذت بردن از کیفیت تصویر را داشته باشند تا تفاوت تلویزیون OLED ال‌جی با دیگران را حس کنند. به همین دلیل است که ما به گسترش خانواده محصولات خود ادامه می‌دهیم. امسال علاوه بر عرضه مدل‌های جدید و هیجان‌انگیز، طیف وسیعی از فعالیت‌های بازاریابی را انجام خواهیم داد تا بسیاری از مشتریان بتوانند ارزش واقعی تلویزیون OLED ال‌جی را درک کنند.»

جدیدترین تلویزیون‌ OLED ال‌جی دارای پایه‌ای ساده و محکم و همچنین طراحی CINEMA SCREEN (صفحه سینمایی) ال‌جی است. این تلویزیون ظریف، شیک و زیبا لبه‌های فوق‌العاده ‌باریک و با کمترین عمق ممکن را دارد که به تدریج در قسمت مرکز صفحه افزایش پیدا می‌کند. این طراحی دقیق بیننده را در تصویر غرق می‌کند و بخشی از هویت زیباشناختی بلا منازع ال‌جی را شکل می‌‎دهد. علاوه بر این،  مدل EC9300 قابل نصب بر روی دیوار است و مشتریان می‌توانند تلویزیون خود را درست مانند یک شاهکار هنری روی دیوار در معرض دید قرار دهند.

مدل EC9300 به فناوری WRGB OLED ال‌جی مجهز است و نهایت کیفیت تصویر به همراه میزان کنتراست بالای رنگ‌ها را تضمین می‌کند تا غنی‌تر و روشن‌تر  دیده شوند و رنگ مشکی نیز عمق و خلوص بیشتری داشته باشد. این تلویزیون از طریق “تنظیم مجدد سریع”، که سرعت آن بیشتر از LED است، تصاویر متحرک را بسیار واضح به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این، تلویزیون OLED با صفحه نمایشی که انحنای ملایمی دارد تجربه مشاهده تصویری عالی را از هر زاویه‌ای امکان‌پذیر می‌کند.

کاربران می‌توانند با تلویزیون +Smart  ال‌جی که با پلت‌فرم جدید webOS همراه است تفاوت را احساس کنند. پلت‌فرم webOS منحصربه‌فرد، ساده و سرگرم‌کننده است رابطه کاربری گرافیکی ساده و واضحی را ارائه می‌کند که آن هم به نوبه خود امکان تجربه کاربری جامع و غیرپیچیده‌ای را فراهم می‌سازد. ال‌جی EC9300 دارای سینمای سه‌بعدی است و از فناوری اختصاصی FPR ال‌جی (Film Patterned Retarder) برای تولید تصاویر سه‌بعدی با کیفیت عالی، بدون پرش‌های عذاب‌آور یا دوبینی، استفاده می‌کند. کاربران می‌توانند از موتور مبدل پیشرفته‌ای بهره‌مند شوند که دوبعدی را به سرگرمی سه‌بعدی جذاب تبدیل می‌کند.

تلویزیون EC9300 برای فروش در ایالات متحده و کره جنوبی در پایان آگوست عرضه خواهد شد و در دیگر مناطق دنیا نیز تا آخر تابستان ارائه می‌شود

1 در مورد “جدیدترین تلویزیون منحنی ال‌جی را بیشتر بشناسید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH