گوشی اکسپریا z3 این‌بار در کنار گلکسی نوت!

پرچم‌دار جدید سونی با نام اکسپریا z3 در راه است. اسمارت فونی که از همان زبان طراحی سری z سونی استفاده می‌کند. دیروز تصاویری از این گوشی را بر روی آی‌تی‌رسان قرار دادیم و حال نوبت به قرار دادن این پرچم‌دار در کنار اسمارت فونی قدیمی رسیده است.

از مشخصات سخت افزاری کسپریا z3 می‌توان به پردازنده چهار هسته اسنپ‌دراگون با فرکانس 2.5GHz و پردازنده گرافیکی Adreno 330 اشاره کرد. این محصول از آخرین نسخه موجود از سیستم عامل اندروید (4.4.4) استفاده می‌کند.

sony-xperia-z3

اگرچه سری z سونی طراحی بسیار زیبا و خوبی دارد، اما به‌نظر می‌رسد که سونی نیز سیاست سامسونگ را در پیش گرفته و قصد دارد محصولاتی با ظاهر تکراری تولید کند که ممکن است موفقیتش را به خطر بیاندازد.

در تصاویری که امروز منتشر شد، گوشی اکسپریا z3 در کنار اولین نسخه از گلکسی نوت قرار گرفته است که می‌توان سایز آن‌ها را با یک دیگر مقایسه کرد.

xperia-z3-vs-galaxy-note

طبق سیاست سونی که هر سال دو پرچم‌دار را روانه بازار می‌کند، انتظار می‌رود که اکسپریا z3 پرچم‌دار نیمه دوم امسال باشد. حال اینکه آیا این تصاویر به نسخه اصلی شباهتی دارند یا خیر، نیاز به زمانی حدود دو ماهه دارد تا سونی رسما این گوشی را معرفی کند.

xperia-z3

آیا طراحی z3 نیز می‌تواند همچنان دلچسب باشد؟


منبع: gsmarena

1 در مورد “گوشی اکسپریا z3 این‌بار در کنار گلکسی نوت!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH