دوربین وان‌پلاس 10 پرو در بررسی‌های DxOMark امتیاز ناامیدکننده‌ای را کسب کرد

وبسایت DxOMark نتایج بررسی خود روی دوربین اسمارت‌فون وان‌پلاس 10 پرو را منتشر کرد و به‌نظر می‌رسد که نتایج این بررسی با اکثر ارزیابی‌های موجود مطابقت دارند. نتیجه نهایی این است که پرچم‌دار وان‌پلاس به‌دلیل وجود برخی مشکلات قابل‌توجه فاقد توانایی لازم جهت رقابت با سایر رقبا است. بنابراین هندست مذکور در رتبه‌بندی جهانی وبسایت DxOMark رتبه 27 را به خود اختصاص داده و در جایگاهی پایین‌تر از اسمارت‌فون‌های شیائومی می 10 پرو، می 11 پرو، ویوو X60 پرو پلاس و آی‌فون 12 پرو اپل قرار گرفته است. تمامی این هندست‌ها جزو مدل‌های پرچم‌دار با عمری بالغ بر 1 سال هستند.

جلوه‌های رنگی تصنعی با گرایش به سمت رنگ صورتی خصوصا در فضاهایی با روشنایی پایین، سایه‌ها و جلوه‌های بصری آزاردهنده، عملکرد دوربین فوق‌عریض Subpar، مشکلات توازن رنگ سفید در محیط‌هایی با سطح روشنایی پایین و فقدان جزئیات در ویدیوها با وجود نورپردازی مناسب فضا از جمله مشهودترین ایرادات مورد اشاره توسط وبسایت DxOMark به‌شمار می‌روند.

با این‌حال این موضوع بدان معنا نیست که دوربین وان‌پلاس 10 پرو فاقد هرگونه مزایا خواهد بود. به‌عنوان مثال کارشناسان DxOMark در ارزیابی‌های خود متوجه شدند که محدوده دینامیکی و سطح جزئیات در طول روز و درون فضاهای مسقف فوق‌العاده است. همچنین سطح نویز نیز به ندرت مشکل‌ساز بوده و دوربین تله‌فوتو نیز کار خود را به خوبی انجام می‌دهد. بعلاوه سطح جزئیات در ویدیوهای ضبط شده درون فضاهایی با روشنایی کم نیز بسیار مناسب به‌نظر می‌رسد. در ادامه نمودار مربوط به امتیازات کسب شده توسط وان‌پلاس 10 پرو در حوزه‌های مختلف و به‌صورت تفکیک شده را ملاحظه می‌کنید:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH