تصویر شماتیک مربوط به طراحی گوشی تاشو شیائومی میکس فولد 2 منتشر شد

امروزه گوشی‌های تاشو از جذابیت بالایی در میان کاربران برخوردار هستند و به‌تدریج تعداد بیش‌تری از شرکت‌ها به سمت تولید این دستگاه‌ها گرایش پیدا می‌کنند. اکنون بازار گوشی‌های تاشو تحت سیطره سامسونگ قرار دارد؛ اما سایر برندهای تولیدکننده اسمارت‌فون نیز به آرامی در حال ورود به این بازار هستند.

کمپانی شیائومی با عرضه اسمارت‌فون می میکس فولد به بازار گوشی‌های هوشمند تاشو وارد شد و اکنون این شرکت در تدارک عرضه مدل میکس فولد 2 طی سال 2022 است. در همین راستا یک گزارش جدید به توصیف طراحی ظاهری اسمارت‌فون تاشو آینده شیائومی پرداخته است. پیش از این شایعات و گمانه‌زنی‌های فراوانی پیرامون اسمارت‌فون میکس فولد 2 از گوشه و کنار شنیده شده است. با این‌حال گزارش اخیر انجمن XDA دربردارنده تصویری اولیه از گوشی تاشو آینده شیائومی است.

Kacper Skrzypek؛ یکی از اعضای ارشد انجمن XDA با بررسی آخرین نسخه‌های رابط کاربری MIUI در چین موفق به کشف تصویر مربوط به مدل جانشین شیائومی می میکس فولد شد. این تصویر به‌جز طرح کلی گوشی و محل قرارگیری ماژول دوربین فاقد جزئیات دیگری است. با این‌حال همان‌طور که ملاحظه می‌کنید؛ ماژول مستطیلی‌شکل برجسته روی پنل پشتی می میکس فولد با یک ماژول مربعی‌شکل دارای زوایای گرد شده جایگزین شده است.

نمایشگر داخلی کاملا یکپارچه بوده و فاقد هرگونه برش جهت استقرار سنسور دوربین است. در واقع شیائومی میکس فولد 2 مجهز به یک حفره کروی‌شکل مخصوص دوربین در قسمت مرکزی نمایشگر خارجی خود است.

بعلاوه Kacper Skrzypek اعلام کرد که این اسمارت‌فون از اسم رمز Zizhan استفاده خواهد کرد. از سوی دیگر دیتابیس MIUI Code نشان می‌دهد که Zizhan از نمایشگری مشابه با Umi (اسم رمز شیائومی می 10) برخوردار خواهد بود. این موضوع بدان معناست که شیائومی میکس فولد 2 به‌همراه یک نمایشگر سوپر آمولد با نرخ نوسازی 90 هرتزی و قابلیت پشتیبانی از استاندارد +HDR10 روانه بازار می‌شود.

اطلاعات پیش‌تر لو رفته نشان دادند که این هندست از نمایشگری با چین و چروک کمتر نسبت به گذشته بهره گرفته و توان پردازشی آن احتمالا از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس تامین خواهد شد. همچنین شیائومی میکس فولد 2 احتمالا مجهز به نمایشگر داخلی 8 اینچی و نمایشگر خارجی 6.5 اینچی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH