وان‌پلاس نورد 3 در وبسایت هندی کمپانی وان‌پلاس رویت شد

وان‌پلاس اخیرا روی تولیدات میان‌رده خود تمرکز نموده و جدیدترین هندست شایعه شده موسوم به وان‌پلاس نورد 3 نیز در همین طیف طبقه‌بندی می‌شود. اخیرا یک خبرچین مشهور با نام Mukul Sharma موفق به مشاهده نام وان‌پلاس نورد 3 در وبسایت هندی این شرکت شده است. در این میان به‌جز نام محصول به جزئیات دیگری اشاره نشده است. با این‌حال در گذشته شاهد انتشار اطلاعات گسترده‌ای پیرامون وان‌پلاس نورد 3 بوده‌ایم.

بر اساس نقشه راه غیر رسمی کمپانی، این اسمارت‌فون در ماه جولای 2022 معرفی خواهد شد. نقشه راه لو رفته در رابطه با اسمارت‌فون‌های وان‌پلاس نورد CE 2 لایت و وان‌پلاس 10R کم و بیش صحیح بوده است؛ اما صحت آن پیرامون وان‌پلاس نورد 2T هنوز به اثبات نرسیده است. بنابراین در مقطع کنونی توصیه می‌شود تا نسبت به صحت و سقم جدول زمانی لو رفته با دیده تردید نگاه کنید.

به هرحال جدول مشخصات لو رفته توسط یک خبرچین با شناسه Digital Chat Station نشان می‌دهد که وان‌پلاس نورد 3 همانند وان‌پلاس 10R مجهز به تراشه Dimensity 8100 خواهد بود. این اسمارت‌فون با حداکثر 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگر 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی روانه بازار خواهد شد.

شباهت‌های میان وان‌پلاس نورد 3 و وان‌پلاس 10R احتمالا در پیکره‌بندی دوربین نیز مشهود خواهد بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها وان‌پلاس نورد 3 مجهز به سیستم دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی از نوع IMX766 سونی، ماژول فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. دوربین جلویی گوشی نیز از رزولوشن 16 مگاپیکسلی برخوردار بوده و انرژی مورد نیاز دستگاه از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 150 واتی تامین خواهد شد.

وبسایت هندی کمپانی به نام وان‌پلاس نورد 3 اشاره نموده است

تمامی این موارد از شباهت بسیار زیادی با وان‌پلاس 10R برخوردار هستند. بنابراین بروز خطا در شناسایی هویت اسمارت‌فون فوق کاملا محتمل به‌نظر می‌رسد؛ چرا که وان‌پلاس 10R پیش‌تر در بازار هندوستان عرضه شده است. همچنین گجت فوق می‌تواند به‌عنوان یک مدل ری‌برند شده دیگر روانه بازار شود. این هندست پیش‌تر با نام تجاری وان‌پلاس Ace در چین عرضه شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH