اپل فروش مدل‌های بازسازی شده اپل واچ سری 7 را آغاز کرد

سال گذشته شرکت اپل جدیدترین مجموعه از اسمارت‌واچ‌‌های خود تحت عنوان اپل واچ سری 7 را به بازار عرضه کرد. اکنون غول فناوری آمریکایی فروش مدل بازسازی شده اپل واچ سری 7 از طریق فروشگاه خود را آغاز کرده است.

مدل 41 میلی‌متری اپل واچ سری 7 مجهز به بدنه آلومینیومی با قیمت‌گذاری پایه 339 دلاری عرضه می‌شود؛ در حالی‌که مدل 45 میلی‌متری مجهز به قاب آلومینیومی، 359 دلار قیمت‌گذاری شده است. در حال حاضر کمپانی صرفا مدل‌های آلومینیومی اپل واچ را در چندین مدل رنگی مختلف به بازار عرضه می‌کند.

کلیه مدل‌های بازسازی شده جدیدترین اسمارت‌واچ اپل در طیف دستگاه‌های GPS طبقه‌بندی می‌شوند. چنان‌چه اپل در مقطعی از زمان تصمیم به عرضه مدل‌های سلولی یا ورژن‌هایی با بدنه غیر آلومینیومی بگیرد؛ در این‌صورت قیمت‌گذاری آنها کمی گران‌تر خواهد بود. مدل جدید اپل واچ سری 7 با اندازه 41 میلی‌متری و بدنه آلومینیومی 399 دلار قیمت‌گذاری شده است؛ در حالی‌که مدل آلومینیومی 45 میلی‌متری با برچسب قیمتی 429 دلاری در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. این موضوع بدان معناست که اپل مدل‌های 41 و 45 میلی‌متری اسمارت‌واچ‌های بازسازی شده خود را به‌ترتیب با تخفیفات 60 و 70 دلاری عرضه می‌کند.

اپل اعلام کرده که ساعت‌های هوشمند بازسازی شده به‌طور کامل تست می‌شوند و به‌ شکلی تمیز درون یک جعبه جدید قرار می‌گیرند. بعلاوه دفترچه راهنمای جدید به‌همراه یک دستگاه شارژر جدید اپل واچ درون جعبه خرده فروشی گنجانده خواهند شد. کمپانی آمریکایی برای این محصول، خدمات استاندارد یک ساله را ارائه می‌کند و کاربران در صورت تمایل با خریداری اشتراک +AppleCare برای اپل واچ می‌توانند دوره ضمانت گجت پوشیدنی خود را تمدید نمایند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH