دوربین پشتی گوگل پیکسل 7 پرو از طراحی مشابه با مدل نسل قبلی برخوردار خواهد بود

بر اساس برنامه زمانی معمول برای عرضه محصولات گوگل تا موعد رونمایی از اسمارت‌فون پیکسل 7 پرو کماکان زمان زیادی باقی مانده است. انتظار می‌رود این هندست در ماه اکتبر امسال معرفی شود. البته این موضوع مانع از انتشار اطلاعات مرتبط با اسمارت‌فون مذکور نشده است. پیش‌تر و در ماه فوریه شاهد انتشار رندرهای CAD از گوگل پیکسل 7 پرو بودیم و امروز با انتشار مجموعه‌ای از رندرهای جدید، طراحی ظاهری نمایش داده شده در تصاویر پیشین مورد تائید قرار گرفته است. تصاویر جدید نشان‌دهنده گوگل پیکسل 7 پرو درون یک کیس محافظ هستند.

به‌طور کلی رندرهایی از این‌دست که نشان‌دهنده یک هندست درون کیس محافظ هستند؛ از جانب شرکت‌های مختلف تولیدکننده کیس منتشر می‌شوند. این رندرها ضمن نمایش ابعاد دقیق هندست‌‌های آینده به برخی جزئیات مهم در رابطه با ساختار کیس نظیر موقعیت دکمه‌ها، حفره‌های مخصوص ماژول‌های دوربین و مواردی از این قبیل اشاره دارند.

تصاویر جدید نشان‌دهنده طراحی دوربین پشتی هندست بوده و با رندرهای CAD پیش‌تر منتشر شده از گوگل پیکسل 7 پرو مطابقت دارند. بر این اساس پرچم‌دار آینده گوگل از سیستم دوربین پشتی با طراحی مشابه مدل نسل قبلی استفاده خواهد کرد. به عبارت دیگر طراحی خطی و شاخص پیکره‌بندی دوربین پشتی صرفا متعلق به خانواده پیکسل 6 نبوده و طراحی کلی گوگل پیکسل 7 پرو تا حد زیادی یادآور مدل نسل قبلی آن است. این تشابه در بخش‌های دیگری نظیر نمایشگر با لبه‌های خمیده، سیستم دوربین پشتی سه‌گانه و موقعیت فلاش LED نیز کاملا مشهود است.

اگرچه دوربین جلویی گوشی در رندرهای جدید به معرض نمایش گذاشته نشده است؛ اما شایعات نشان می‌دهند که پیکسل 7 پرو دقیقا همانند پیکسل 6 پرو از یک حفره کروی‌شکل دوربین سلفی در مرکز نمایشگر بهره خواهد برد.

بر اساس شایعات پیشین گوگل پیکسل 7 پرو مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی آمولد با رزولوشن +QHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حسگر اثرانگشت یکپارچه با صفحه‌نمایش خواهد بود. بعلاوه توان پردازشی این اسمارت‌فون احتمالا از طریق دومین نسل تراشه بومی تنسور تامین خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH