شیائومی تولید انبوه مچ‌بند می باند 7 را آغاز کرد

امروزه مچ‌بندهای تناسب اندام شیائومی دیگر گجت‌هایی غول‌پیکر و عجیب وغریب به‌شمار نرفته و این موضوع احتمالا مهم‌ترین دستاورد تمامی نسل‌های شیائومی می باند 7 به‌شمار می‌رود. مورد دیگر اینکه گجت‌های مذکور به لحاظ عملکرد، ابزارهایی کاربردی قلمداد می‌شوند. اما اکنون این پرسش مطرح می‌شود که شیائومی می باند 7 حقیقتا چه امکانات جدیدی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؟

قضاوت در این زمینه احتمالا طی ماه مه امسال امکان‌پذیر خواهد شد. اکنون کمپانی چینی در تدارک رونمایی از نسل جدید مچ‌بندهای تناسب اندام خود است. جهت یادآوری یک خبرچین مشهور چینی با شناسه Digital Chat Station پیش‌تر اعلام کرد که بر اساس برنامه‌ریزی‌ اولیه قرار بود شیائومی می باند 7 پیش از این  معرفی شود؛ اما محدودیت‌های ناشی از شیوع دوباره بیماری و اجرای قوانین قرنطینه، کمپانی شیائومی را وادار به تعویق برنامه عرضه این گجت پوشیدنی نموده است.

تولید انبوه شیائومی می باند 7 هم‌اکنون آغاز شده است

بر اساس اطلاعات اولیه، شیائومی می باند 7 در 2 نسخه یکی دارای NFC و دیگری بدون این مشخصه روانه بازار خواهد شد. این مچ‌بند تناسب اندام مجهز به یک نمایشگر 1.56 اینچی آمولد با رزولوشن 490×192 پیکسل، باتری 250 میلی‌آمپرساعتی و احتمالا سنسور سنجش سطح اکسیژن خون خواهد بود. با این‌حال بی‌تردید طی هفته‌های آینده جزئیات بیش‌تری در این زمینه منتشر خواهد شد.

Mi Fit یک برنامه شناخته شده برای کاربرانی است که از مچ‌بند تناسب اندام شیائومی می باند استفاده می‌کنند. اما این برنامه روزهای پایانی دوران حیات خود را پشت سر می‌گذارد؛ چرا که اپلیکیشن جایگزین آن با نام Zepp Life هم‌اکنون در گوگل پلی منتشر شده است. به بیان دقیق‌تر، فرآیند جابه‌جایی انجام نشده و در این میان صرفا نوعی تغییر نام صورت گرفته است؛ اما همه چیز احتمالا به‌زودی دستخوش تغییر خواهد شد.

Zepp OS یک پلتفرم نرم‌افزاری برای گجت‌های پوشیدنی امیزفیت محصول کمپانی هوامی است. هوامی یکی از بازیگران پشت پرده در فرآیند توسعه می باند به‌‌شمار می‌رود. بنابراین تغییر نام Mi Fit به Zepp Life چندان مایه تعجب نخواهد بود. از سوی دیگر این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده مهاجرت مچ‌بند تناسب اندام شیائومی می باند 7 به اکوسیستم Zepp OS باشد. در واقع اطلاعات پیش‌تر لو رفته پیرامون شیائومی می باند 7 طی ماه مارس نیز به همین موضوع اشاره داشتند.

در حال حاضر هیچ‌گونه اطلاعات اساسی پیرامون اپلیکیشن Zepp Life در دست نیست. این برنامه در واقع همان Mi Fit است؛ اما از نامی جدید و آیکونی متفاوت استفاده می‌کند. فرآیند گذار به Zepp Life با انتشار به‌روزرسانی Mi Fit به‌صورت خودکار انجام خواهد شد. بدین‌ترتیب کاربران در عوض اپلیکیشن Mi Fit 5.6.0 بلافاصله برنامه Zepp Life 6.0.0 را دریافت خواهند کرد. با این‌حال این برنامه تا زمان عرضه شیائومی می باند 7 احتمالا به شکلی جدی دستخوش تغییر خواهد شد. اکنون توسعه‌دهندگان برای انجام این‌کار کماکان چند ماه دیگر فرصت دارند.

1 در مورد “شیائومی تولید انبوه مچ‌بند می باند 7 را آغاز کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH