شیائومی 12S پرو با تراشه Dimensity 9000 در راه است

بر اساس اخبار اخیرا منتشر شده، کمپانی شیائومی در صدد عرضه اسمارت‌فون پرچم‌دار آینده خود موسوم به شیائومی 12S پرو با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس است. با این‌حال اکنون یک گزارش جدید نشان می‌دهد که این هندست با تراشه Dimensity 9000 ساخت شرکت مدیاتک به بازار عرضه خواهد شد. انتظار می‌رود که صرفنظر از پردازنده، سایر مشخصات این هندست مشابه با شیائومی 12 پرو باشد.

بر اساس اعلام وبسایت Xiaomiui، کمپانی چینی روی توسعه اسمارت‌فون شیائومی 12S پرو مجهز به تراشه Dimensity 9000 کار می‌کند و ردپای این گجت در پایگاه داده Mi Code رویت شده است. این وبسایت پیش‌تر موفق به شناسایی همین هندست با شماره مدل 2207122MC در پایگاه داده IMEI شده بود.

بررسی شماره مدل نشان داد که این دستگاه از اسم رمز dauimer استفاده می‌کند. همچنین پس از تحقیقات بیش‌تر مشخص شد که این اسم رمز متعلق به شیائومی 12S پرو با تراشه Dimensity 9000 است. بدین‌ترتیب اکنون می‌دانیم که اسمارت‌فون جدید شیائومی 12S پرو با 2 تراشه متفاوت یعنی اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس و Dimensity 9000 روانه بازار خواهد شد.

در حال حاضر پیرامون زمان عرضه این گجت هیچ‌گونه جزئیاتی در دست نیست؛ اما با توجه به رویت دستگاه در پایگاه داده Mi Code به‌نظر می‌رسد که شیائومی به‌زودی از این اسمارت‌فون رونمایی خواهد کرد.

سایر مشخصات شیائومی 12S پرو هم‌اکنون در هاله‌ای از ابهام قرار دارند. با این‌حال در ادامه به بررسی مشخصات احتمالی این اسمارت‌فون می‌پردازیم:

مشخصات شیائومی 12S پرو

بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست مجهز به یک نمایشگر 6.55 اینچی آمولد با رزولوشن 2400×1080 پیکسل و چگالی پیکسلی 402ppi خواهد بود. پنل پشتی شیائومی 12S پرو از پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه شامل سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با لنز عریض، ماژول فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و لنز ماکرو 5 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. در قسمت جلویی نیز احتمالا شاهد به‌کارگیری دوربین 16 مگاپیکسلی جهت برقراری تماس‌های ویدیویی و ثبت تصاویر سلفی خواهیم بود.

انرژی مورد نیاز دستگاه احتمالا از طریق یک باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی، فناوری Power Delivery 3.0 و +Quick Charge 4 تامین می‌شود. این هندست با رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 روانه بازار خواهد شد. بر اساس شنیده‌ها شیائومی 12S پرو مجهز به حسگرهایی نظیر اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر از نوع  اپتیکی، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، قطب‌نما و حسگر مجاورت مجازی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH