سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 تائیدیه 3C را دریافت کردند

گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 سامسونگ به موفقیت این شرکت در بازار جهانی اسمارت‌فون‌های تاشو طی سال 2021 کمک قابل‌توجهی کردند. این هندست‌ها نه‌تنها توجه تعداد زیادی از افراد در خارج از حیطه علاقه‌مندان به دنیای فناوری را به سوی خود جلب کردند؛ بلکه موفق به ثبت رکوردهای تاریخی پیش‌فروش و فروش دستگاه‌های تاشو در سطح جهانی شدند.

علیرغم تعریف و تمجیدهای فراوان از گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3، بسیاری از کاربران نسبت به استقامت این هندست‌ها صریحا انتقاد کردند. این موضوع مشخصا در رابطه با گلکسی زد فلیپ 3 صدق می‌کند؛ چرا که این هندست مجهز به یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 15 واتی است. بدین‌ترتیب سرعت شارژ باتری در این اسمارت‌فون نسبت به فناوری شارژ 25 واتی معمول (که حتی در برخی مدل‌های میان‌رده سامسونگ نظیر گلکسی A52 نیز قابل دسترس است) به میزان قابل‌توجهی کندتر است.

اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ بالاخره به نظرات مشتریان خود توجه کرده است؛ چرا که گواهینامه‌های الکترونیکی اخیرا صادر شده در کشور چین تائید می‌کنند که مدل جانشین گلکسی زد فلیپ 3 موسوم به گلکسی زد فلیپ 4 بالاخره از فناوری شارژ سریع‌تر 25 واتی پشتیبانی خواهد کرد. چنین ادعایی با توجه به داده‌های استخراج شده از پایگاه داده گواهی ایمنی مصرف‌کنندگان چین موسوم به 3C مطرح شده است.

اسناد منتشر شده در این وبسایت نشان می‌دهند که 2 دستگاه تاشو آینده سامسونگ اواخر امسال در بازار چین عرضه خواهند شد. این 2 هندست با اسامی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به‌ترتیب دارای شماره مدل‌های SM-F7210 و SM-F9360 هستند.

تصاویر سامسونگ گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3

این فهرست نشان می‌دهد که هر 2 مدل در کشور ویتنام تولید خواهند شد.بعلاوه هر 2 هندست تاشو از اتصال 5G و فناوری شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کنند. این خبر برای کاربرانی که از خریداری گلکسی زد فلیپ 3 خودداری کرده‌اند؛ خرسندکننده خواهد بود؛ چرا که با وجود فناوری شارژ سریع‌تر 25 واتی در صورت کاهش میزان شارژ باتری در گلکسی زد فلیپ 4، فرآیند شارژ مجدد گوشی و از سرگیری فعالیت‌های معمول روزمره، مدت زیادی زمان نخواهد برد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 در پایگاه داده آژانس رگولاتوری 3C چین رویت شدند

متاسفانه این موارد تنها جزئیات اعلام شده توسط فهرست مندرج در وبسایت 3C به‌شمار می‌روند. با توجه به اینکه دستگاه‌های تاشو آینده سامسونگ موفق به دریافت یک تائیدیه رسمی شده‌اند؛ لذا انتظار می‌رود که به‌زودی شاهد انتشار جزئیات بیش‌تری پیرامون گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH