رابط کاربری جدید هوآوی، کاملا شبیه به iOS 7

تصاویر تازه‌ای از جدیدترین نسخه رابط کاربری کمپانی هوآوی موسوم به emotion UI در فضای مجازی منتشرشده است که نشان می‌دهد این کمپانی چینی، در این ورژن از دیزاین و طراحی iOS 7 جهت رابط کاربری‌اش بهره برده است!

این رابط در مقایسه با نسخه قبلی خود، بسیار زیباتر، رنگین‌تر و البته جذاب‌تر طراحی‌شده است. در آخرین طراحی، ما با یک فضای زیباتر و آیکن هایی ظریف‌تر روبرو هستیم. در این نسخه، شماره‌گیر دستگاه بسیار ساده طراحی‌شده است، یک پس‌زمینه سفیدرنگ در اوج سادگی.

هوآوی در این ورژن از UI سعی کرده است تا فونت متون رو نیز تغییر دهد، اما با توجه به تغییر موجود تفاوت آن‌چنانی با نسخه قبلی حس نمی‌شود. تفاوت‌های ریز دیگری نیز در آیکن های صفحه‌نمایش، پس‌زمینه‌ها و … نیز بسیار محسوس است.

هنوز هیچ توضیحی در خصوص ارائه بروز رسانی این رابط کاربری برای دستگاه‌های فعلی هوآوی داده نشده و البته مشخص نیست که کدام‌یک از تلفن‌های همراه جدید این کمپانی نیز با این رابط کاربری به بازار عرضه خواهند شد. با توجه به عکس های منتشر شده، می‌توان به زودی منتظر یک پرچم‌دار جدید همراه با صفحه نمایشی بزرگ از سوی این کمپانی چینی بود.

سری جدید گوشی‌های این شرکت، همانند سری Honor به همراه نسخه 2.3 رابط کاربری UI به بازار عرضه شده‌اند.

باید منتظر ماند و ایده‌های جدید این کمپانی برای تسخیر هرچه بیشتر بازار را رصد کرد.

در اینجا به این تصاویر لو رفته نگاهی می‌اندازیم:‌

001

002

003

004

005

 

 

 

3 در مورد “رابط کاربری جدید هوآوی، کاملا شبیه به iOS 7”

  1. این اگه بیاد باسه کل گوشی های هواوی میاد یا نه فقط تعداد محدودی ؟ من خودم یه y330دارم میخوام اپدیتش کنم رابطش خوب نیست مخصوصا نوشته هاش قاطی داره خودش بزرگ میشه کوچیک میشه اصن یه وضعیه!!!!

    1. محمد سعید بهمنی

      چیزی در این خصوص اعلام نشده، ولی خوب اگر بیاد برای گوشی های خوب و یا پرچمداراش ارائه میشه احتمالا!‌

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH