وان‌پلاس Ace Racing Edition با تراشه Dimensity 8100 در وبسایت گیک‌بنچ رویت شد

وان‌پلاس در تدارک عرضه اسمارت‌فون جدیدی در بازار چین طی آینده‌ نزدیک است. مدل جدید عضوی از خانواده اخیرا معرفی شده Ace به‌شمار رفته و وان‌پلاس Ace Racing Edition نامگذاری شده است. این هندست اخیرا در فضای آنلاین نیز رویت شده است.

این هندست اخیرا و پیش از معرفی رسمی طی روز 17 مه (27 اردیبهشت ماه) در پایگاه داده بنچمارک محبوب گیک‌بنچ ظاهر شده و در این میان به برخی مشخصات کلیدی آن از جمله تراشه‌ Dimensity 8100 مدیاتک اشاره شده است. این پردازنده در کنار 12 گیگابایت حافظه رم فعالیت خواهد کرد. با بررسی فهرست امتیازات گیک‌بنچ می‌توان دریافت که این هندست در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ به‌ترتیب امتیازات 868 و 3505 را کسب کرده است.

بعلاوه فهرست مذکور نشان می‌دهد که هندست آینده از شماره مدل PGZ110 برخوردار است. بر اساس اطلاعات پایگاه داده گیک‌بنچ، پردازنده مدیاتک از پیکره‌بندی 4+4 هسته‌ای با فرکانس 2.85 گیگاهرتزی استفاده می‌کند. بنابراین انتظار می‌رود که اسمارت‌فون آینده وان‌پلاس مجهز به تراشه Dimensity 8100 باشد. این تراشه مجهز به پردازنده گرافیکی Mali G610 MC6 بوده و در کنار 12 گیگابایت حافظه رم فعالیت خواهد کرد. بعلاوه وان‌پلاس Ace Racing Edition به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید 12 به بازار عرضه می‌شود.

موضوع جالب توجه اینکه وان‌پلاس در اوایل وقت دیروز اعلام کرد که این هندست مجهز به اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه و نمایشگر LCD با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH