مشخصات دوربین سامسونگ گلکسی زد فولد 4 اعلام شد

نخستین تصاویر مربوط به گوشی تاشو سامسونگ گلکسی زد فولد 4 طی هفته گذشته در فضای اینترنت منتشر شدند. رندرهای CAD منتشر شده نشان دادند که این هندست از طراحی مشابه با گلکسی زد فولد 3 برخوردار خواهد بود. با این‌حال اسمارت‌فون جدید یک دستگاه با طراحی کوتاه‌تر و عریض‌تر محسوب می‌شود. همچنین رندرهای مورد اشاره نشان دادند که این هندست از سیستم دوربین با لنزهای برجسته استفاده خواهد کرد. اکنون آخرین اطلاعات لو رفته به مشخصات پیکره‌بندی دوربین در گلکسی زد فولد 4 اشاره دارند.

بر اساس اعلام یک خبرچین معتبر با نام Ice Universe، پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه در گلکسی زد فولد 4 شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی و ماژول تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری خواهد بود.

به‌نظر می‌رسد که گلکسی زد فولد 4 دوربین‌های اصلی و فوق‌عریض خود را از اسمارت‌فون‌های گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس به ارث خواهد برد. شخص خبرچین ادعا می‌کند که دوربین تله‌فوتو به‌کارگیری شده در این هندست با قابلیت بزرگنمایی 3 برابری خود بهترین دوربین زوم مورد استفاده در اسمارت‌فون‌های سامسونگ تا به امروز قلمداد می‌شود. همچنین اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که گلکسی زد فولد 4 تجربه عکاسی ارتقایافته‌ای را برای کاربران رقم خواهد زد.

از نظر سایر مشخصات نیز انتظار می‌رود که گلکسی زد فولد 4 مجهز به یک نمایشگر خارجی 6.2 اینچی و نمایشگر داخلی 7.6 اینچی باشد. بر اساس شنیده‌ها هر 2 نمایشگر از قالب طراحی کوتاه‌تر و عریض‌تر نسبت به مدل نسل قبلی برخوردار خواهند بود. پنل داخلی از فناوری دوربین یکپارچه با نمایشگر استفاده خواهد کرد؛ اما جزئیات مربوط به پیکره‌بندی آن هنوز اعلام نشده است.

رندر سامسونگ گلکسی زد فولد 4 که توسط یک خبرچین با شناسه OnLeaks منتشر شده است

همچنین در خصوص دوربین جلویی دستگاه نیز هیچ‌گونه اطلاعاتی در دست نیست. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این هندست همانند مدل نسل قبلی خود از دوربین جلویی 10 مگاپیکسلی و دوربین زیر نمایشگر 4 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد یا خیر.

توان پردازشی گلکسی زد فولد 4 احتمالا از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 پلاس کوالکام تامین خواهد شد. همچنین این هندست احتمالا مجهز به یک باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 25 واتی، شارژ بی‌سیم و شارژ معکوس بی‌سیم خواهد بود. همچنین این اسمارت‌فون فاقد درگاه اختصاصی جهت حمل قلم S Pen خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH