رندر جدید اپل واچ سری 8 در فضای اینترنت منتشر شد

پیش از معرفی اپل واچ سری 7 در سال گذشته، رندرهایی منتشر شدند که از بازطراحی این گجت پوشیدنی حکایت داشتند. اما با معرفی اپل واچ سری 7 مشخص شد که طراحی این محصول واقعا تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است.

به‌نظر می‌رسد که طراحی لو رفته برای ساعت هوشمند سال گذشته اپل مربوط به مدل‌های سری 7 نبوده و متعلق به اپل واچ سری 8 است. بر اساس پیش‌بینی‌ها سری جدید اپل واچ همزمان با هندست‌های سری آی‌فون 14 در اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد.

اکنون گزارش جدیدی که توسط وبسایت ShrimpApplePro منتشر شده است؛ ادعا می‌کند که مدل‌های آینده اپل واچ با طراحی شیشه‌ای تخت عرضه خواهند شد. Jon Prosser و چند خبرچین دیگر نیز پیش‌تر مدعی شدند که این گجت پوشیدنی با تغییراتی از جمله لبه‌های مربعی‌شکل روانه بازار می‌شود.

رندر اخیرا منتشر شده از اپل واچ سری 8، طراحی نهایی این ساعت هوشمند را به معرض نمایش می‌گذارد. با این‌حال بایستی توجه داشت که صحت این تصویر هنوز مورد تائید قرار نگرفته است. در نتیجه طراحی نهایی اپل واچ سری 8 می‌تواند با الگوی نمایش داده شده تفاوت داشته باشد. اگرچه اپل هیچ‌گونه اطلاعات خاصی را در رابطه با اسمارت‌واچ سری 8 خود تائید نکرده است؛ اما شایعات و اطلاعات لو رفته نشان می‌دهند که این محصول بهترین ساعت هوشمند عرضه شده توسط غول کوپرتینویی تا به امروز قلمداد خواهد شد.

رندر لو رفته از اپل واچ سری 8

انتظار می‌رود که این محصول از قابلیت سنجش دمای بدن در کنار چندین ویژگی هیجان‌انگیز دیگر پشتیبانی نموده و به‌صورت پیش‌فرض با سیستم‌عامل WatchOS 9 روانه بازار شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH