شیائومی می باند 7 در روز 3 خرداد ماه معرفی خواهد شد

روز گذشته اخباری مبنی بر عرضه سری ردمی نوت 11T در بازار چین منتشر شد. بر این اساس رویداد معرفی هندست مذکور در روز 24 مه (3 خرداد ماه) برگزار خواهد شد. با این‌حال هندست‌های سری ردمی نوت 11T تنها گجت‌هایی نیستند که ضمن این رویداد معرفی می‌شوند. شیائومی به تازگی تائید کرده که همزمان با معرفی سری ردمی نوت 11T از مچ‌بند تناسب اندام جدید خود موسوم به می باند 7 نیز رونمایی خواهد کرد. در این میان حتی پیرامون مشخصات مچ‌بند و طراحی ظاهری آن، جزئیات و تصاویری منتشر شده است.

شیائومی می باند 7 همانند مدل‌های نسل قبلی خود از طراحی آشنای بیضی‌شکل استفاده خواهد کرد. شیائومی می باند 6 مجهز به نمایشگر 1.56 اینچی است؛ در حالی‌که مدل جدید از یک پنل آمولد بزرگ‌تر با اندازه 1.62 اینچ بهره خواهد برد. وجود پنل بزرگ‌تر به کاربران امکان می‌دهد تا اطلاعات بیش‌تری را روی نمایشگر ساعت خود مشاهده کنند. بعلاوه خواندن اطلاعات روی نمایشگر نیز به‌مراتب آسان‌تر خواهد بود. اکنون جالب خواهد بود که ببینیم به‌کارگیری نمایشگر بزرگ‌تر بر قالب طراحی کلی مچ‌بند به چه ترتیب تاثیرگذار خواهد بود.

بعلاوه تیزرهای جدید به پشتیبانی از اتصال NFC اشاره دارند؛ مشخصه‌ای که این‌بار نیز به احتمال فراوان بسته به بازار عرضه قابل دسترس خواهد بود. قابلیت سنجش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، سنجش داده‌های تمرینات و همچنین ترکیبی از برنامه‌های معمول داخلی نظیر هواشناسی، کنترل موسیقی و زنگ هشدارها سایر امکانات مچ‌بند جدید شیائومی را تشکیل می‌دهند.

تیزرهای رسمی شیائومی می باند 7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH