کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان اپل در روز 16 خرداد ماه برگزار خواهد شد

اپل با صدور بیانیه‌ای اعلام کرده که کنفرانس سالیانه توسعه‌دهندگان این شرکت طی سال 2022 در روز 6 ژوئن (16خرداد ماه) برگزار خواهد شد. بدین‌ترتیب برای نخستین بار پس از شیوع بیماری کووید 19، شماری از توسعه‌دهندگان به‌صورت حضوری در این رویداد شرکت خواهند کرد. مراسم افتتاحیه این رویداد به‌صورت آنلاین برگزار شده و به‌طور زنده از طریق وبسایت اپل، اپلیکیشن توسعه‌دهندگان کمپانی، اپل تی‌وی و یوتیوب پخش خواهد شد.

اپل در مراسم افتتاحیه به کلیه اخبار نرم‌افزاری در رابطه با پلتفرم‌های متعدد خود اشاره کرد. این مراسم در ساعت 10 صبح روز 6 ژوئن به وقت منطقه اقیانوس آرام برگزار خواهد شد. سپس در ساعت 2 بعدازظهر به وقت محلی نوبت به مراسم Platforms State of the Union می‌رسد. در این بخش، توسعه‌دهندگان پیرامون ابزارها، فناوری‌ها و امکانات جدید برنامه‌های خود در پلتفرم نرم‌افزاری اپل اطلاعات دقیقی را دریافت می‌کنند.

در پایان روز نخست و ساعت 5 بعدازظهر به وقت محلی مراسم اعطای جوایز طراحی اپل برگزار خواهد شد. اکنون تا موعد رونمایی از ورژن جدید macOS iOS 16، iPadOS 16 و WatchOS 9 کماکان بیش از 1 ماه زمان باقی مانده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH