اپلیکیشن دوربین Expert RAW سامسونگ برای گلکسی زد فولد 3 منتشر شد

شرکت سامسونگ در ماه نوامبر سال گذشته اپلیکیشن دوربین Expert RAW را برای گلکسی S21 اولترا منتشر کرد. این برنامه در ماه فوریه برای سری گلکسی S22 منتشر شد و اکنون در دسترس کاربران گلکسی زد فولد 3 قرار گرفته است.

بدین‌ترتیب کاربران هم‌اکنون می‌توانند اپلیکیشن Expert RAW برای گلکسی زد فولد 3 را به‌صورت رایگان از فروشگاه گلکسی استور دریافت نمایند. در حال حاضر این برنامه از شماره ورژن 1.0.02.6 برخوردار بوده و حجم آن تقریبا معادل با 50 مگابایت است.

فهرست تغییرات به‌روزرسانی خاطرنشان می‌کند که آخرین نسخه اپلیکیشن Expert RAW با قابلیت پردازش سریع‌تر در فضاهای کم‌نور و بهبود کیفیت تصویر برای صحنه‌های مختلف منتشر شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط یک خبرچین معتبر با نام Ice Universe، گلکسی S20 اولترا، گلکسی نوت 20 اولترا و گلکسی زد فولد 2 سایر اسمارت‌فون‌های سامسونگی واجد شرایط برای دریافت اپلیکیشن Expert RAW هستند. این هندست‌ها احتمالا پیش از آغاز ماه جولای امسال با اپلیکیشن مذکور سازگاری پیدا خواهند کرد. اکنون بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که کدام یک از گجت‌های فوق پیش از سایرین از این اپلیکیشن بهره‌مند خواهد شد.

سامسونگ گلکسی زد فولد 3

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH