رندرهای جدید از طراحی نهایی آی‌فون 14 پرو اپل منتشر شد

تا موعد رونمایی از سری آی‌فون‌ 14 پرو اپل هنوز چند ماه زمان باقی مانده است؛ اما اکنون تقریبا تمامی جزئیات مربوط به این هندست اعلام شده است. بعلاوه تاکنون در خصوص طراحی این اسمارت‌فون گمانه‌زنی‌های متعددی مطرح شده و در آخرین مورد، رندرهایی دقیق از طراحی نهایی آی‌فون 14 پرو در فضای اینترنت منتشر شده است.

گوشی‌های آی‌فون‌ 14، آی‌فون‌ 14 مکس، آی‌فون‌ 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس در فاصله چند ماه مانده به موعد رونمایی رسمی، سروصدای زیادی به راه انداخته‌اند. در این میان 2 هندست مدل پرو از جذابیت بیش‌تری برخوردار هستند؛ چرا که امکانات جدیدی را به‌معنای واقعی کلمه در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

اکنون به لطف رندرهای جدیدی که توسط یک خبرچین مشهور با نام Jon Prosser منتشر شده است؛ کلیه جوانب طراحی آی‌فون‌ 14 پرو اپل برای کاربران آشکار شده است. این نخستین بار نیست که با رندرهایی از این‌دست مواجه می‌شویم. اخیرا تصاویر مربوط به مقایسه مدل‌های چهارگانه آینده آی‌فون در فضای آنلاین منتشر شد. حتی یک کاربر یوتیوبی با شناسه Unbox Therapy از طریق انتشار یک ویدیو به مقایسه ماکت آی‌فون 14 پرو مکس و مدل فعلی آی‌فون‌ 13 پرو مکس پرداخته است.

در حال حاضر بر اساس اطلاعات منتشر شده پیرامون هندست‌های سری آی‌فون 14 می‌دانیم که مدل کلاسیک احتمالا یک نمونه کپی‌برداری شده واقعی از آی‌فون 13 به‌شمار خواهد رفت. در واقع تنها مدل‌های آی‌فون 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود کاملا متمایز بوده و این مهم مشخصا از طریق به‌کارگیری الگوی طراحی جدید بدون ناچ تحقق خواهد یافت.

آی‌فون 14 پرو بالاخره از قالب طراحی متفاوتی استفاده خواهد کرد

در واقع تصاویر منتشر شده توسط Jon Prosser نشان می‌دهند که آی‌فون‌ 14 پرو از الگوی طراحی واقعا جدید شامل یک حفره کروی‌شکل و یک حفره بیضی‌شکل در قسمت فوقانی نمایشگر بهره خواهد برد. حفره کروی از دوربین جلویی گوشی میزبانی خواهد کرد؛ در حالی‌که حفره بیضی‌شکل تمامی سنسورهای لازم برای سیستم فیس آی‌دی به‌عنوان تنها مشخصه احراز هویت بیومتریکی دستگاه را در دل خود جای خواهد داد.

سرانجام روز گذشته مشخص شد که آی‌فون‌ 14 پرو از یک نوآوری خوشایند بهره خواهد برد. این مشخصه نمایشگر همیشه روشن نام دارد و کاربران اسمارت‌فون‌های اندرویدی اکنون چند سالی است که به آن دسترسی دارند. با این‌حال مشخصه نمایشگر همیشه روشن در گوشی‌های آی‌فون 14 پرو و آی‌فون 14 پرو مکس مشخصا نسبت به نمونه موجود در هندست‌های رقیب از بهره‌وری انرژی مطلوب‌تری برخوردار خواهد بود. این دستاورد مدیون استفاده از پنل‌های اولد جدید با نرخ نوسازی حداقل 1 هرتزی خواهد بود. بدین‌ترتیب در مدل‌های پرو آینده آی‌فون‌ همانند اپل واچ سری 5 و مدل‌های جدیدتر از آن، نمایش زمان هنگام خاموش بودن صفحه‌نمایش احتمالا تاثیر چندانی بر شارژدهی دستگاه نخواهد داشت.

بر اساس اعلام موسسه IDC، آی‌فون 13 لقب محبوب‌ترین اسمارت‌فون جهان در 3 ماهه نخست سال جاری میلادی را به خود اختصاص داد. گوشی‌های آی‌فون‌ 13 پرو مکس و آی‌فون 13 پرو به‌ترتیب در رتبه‌های دوم و چهارم قرار دارند. به‌طور کلی سری فعلی اسمارت‌فون‌های اپل در بازار کاملا بی‌رقیب هستند. در میان 5 هندست پرفروش جهان نام 2 مدل سامسونگی البته از رده قیمتی پایین‌تر نیز به چشم می‌خورد. این گجت‌ها گلکسی A12 و گلکسی A32 نام دارند.

1 در مورد “رندرهای جدید از طراحی نهایی آی‌فون 14 پرو اپل منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH