آیدی پی

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار آی‌دی پی: حساسیت روی شرکت‌های پرداخت باید کمتر شود!

نمایشگاه متاراد، که یک نمایشگاه در حوزه بلاک‌چین و ارز دیجیتال بود، روز جمعه 6 خرداد به پایان رسید. در این نمایشگاه، گفت‌وگویی با مهدی سخاپور، مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار شرکت آی‌دی پی (IDPay) داشتیم. آی‌دی پی، یک شرکت پرداخت شخصی و کارت‌خوان مجازی است. صحبت‌هایی که انجام شد، در مورد خدمات آی‌دی پی و موانع و چالش‌های موجود در برابر یک شرکت پرداخت بود.

در ابتدا در مورد خدمات و اهداف این شرکت سوال کردیم. مهدی سخاپور گفت:

ما یک شرکت فعال در حوزه فین‌تک هستیم که دغدغه ما این بوده که روش‌های جدیدی را در حوزه پرداخت ارائه دهیم. بخشی از خدمات ما مربوط به کسب‌وکارهاست مثل ارائه درگاه پرداخت الکترونیک به فروشگاه‌های اینترنتی و به طور کلی وبسایت‌هایی که در آن تراکنش اتفاق می‌افتد. خدمات دیگری از جمله تسویه کیف پول‌های تجاری و سازمانی را به کسب‌وکارها ارائه می‌دهیم. همچنین سرویس تسویه حساب مالی را به شرکت‌هایی که خودشان نیاز دارند با بقیه تسویه حساب انجام بدهند مثل کارگزاری بانکی یا هرجایی که قرار است با مشتریان تسویه حساب انجام دهند، ارائه می‌دهیم. این عملیات را به صورت اتومات، از طریق وب‌سرویس تسویه انجام می‌دهیم.

خدمات دیگری هم برای کسب و کارها داریم مثل سرویس فروشگاه‌ساز که افراد برای فروش کالای خود می‌توانند بدون درگیرشدن با طراحی سایت، محصول خود را تعریف کنند و لینک آن را در اختیار مشتریان خود قرار دهند.

idpay

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار آیدی پی همچنین اضافه کرد:

قابلیت‌های دیگری هم داریم مثل کمپین‌ساز که برای دونیت است و گیمر و استریمرها می‌توانند از آن بهره ببرند و همچنین در جریان‌های اجتماعی و خیریه می‌توان از آن استفاده کرد.

ما همچنین برای اشخاص، کیف پولی طراحی کردیم که این کیف پول می‌تواند انواع کارهای پرداختی و پرداخت‌های خرد را انجام دهد که با استفاده از این می‌توانند خرید شارژ، بسته‌های اینترنتی، پرداخت کرایه تاکسی، خرید بلیط مترو و پرداخت عوارض و خلافی خودرو و چیزهای دیگر را انجام دهند.

مهدی سخاپور هدف شرکت آیدی پی را ایجاد راه‌حل‌های جدید در حوزه پرداخت تعریف کرد.

سخاپور در پاسخ به سوال ما در رابطه با استقبال از نمایشگاه متاراد و شرایط آن گفت:

این نمایشگاه اتفاق خیلی مهمی در حوزه تکنولوژی بوده است؛ چون همیشه نسبت به تکنولوژی‌های جدید حساسیت‌هایی وجود داشته که این حساسیت در حوزه بلاک‌چین و رمزارزها حتی بیشتر است و هنوز قانون‌گذاری شفافی در این حوزه وجود ندارد. برگزاری همچین نمایشگاهی باعث می‌شود که یک رسمیت به آن داده شود و افراد با خیال راحت‌تر بتوانند به این حوزه وارد شوند. این باعث ایجاد اعتماد بیشتر به کسب‌وکارهای حوزه بلاک‌چین می‌شود و فضایی را برای توسعه بیشتر این تکنولوژی فراهم می‌کند. به طور کلی استقبال از نمایشگاه خیلی خوب بود و در سال‌های بعد می‌تواند حتی با وسعت بیشتری برگزار شود.

مهدی سخاپور

سخاپور در رابطه با مسائل و چالش‌های روبروی کسب و کارهای پرداخت گفت:

دغدغه‌ی ما با سایر کسب و کارهای این حوزه مشترک است و این است که مسئولین سعی کنند فرایند ارائه درگاه به کسب و کارها را تسهیل کنند. برای رشد و توسعه شرکت‌های دانش بنیان نیاز است که مقرراتی که نیازی به آن‌ها نیست، حذف شود تا بتوانند کسب و کار خود را فعال کنند. درخواست ما هم این است که حساسیتی روی این موضوع نباشد و تا جای ممکن حمایت شود برای اینکه ما بتوانیم خدمات بهتری را به مشتریان ارائه دهیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH