تلگرام به‌دنبال راه‌اندازی اشتراک پولی خود در آینده‌ای نزدیک است

یافته‌های جدید یک توسعه‌دهنده با نام الساندرو پالوزی نشان می‌دهد که تلگرام در آستانه رونمایی از طرح اشتراک پولی خود است. این فرضیه بر اساس رشته داده‌هایی مطرح شده که هنگام دانلود و نصب اپلیکیشن پیام‌رسان تلگرام، عبارات صفحه خوشامدگویی را به شکلی اساسی تغییر می‌دهند.

اکنون در صفحه خوشامدگویی اعلام شده که “تلگرام تا ابد رایگان و بدون هرگونه تبلیغ خواهد بود و کاربران برای استفاده از آن هیچ هزینه‌ای را پرداخت نخواهند کرد.” اما این متن با عبارت “تلگرام فضای ابری نامحدود رایگان برای چت‌ها و رسانه‌ها را فراهم می‌کند.” جایگزین خواهد شد. این پدیده به وضوح نشان می‌دهد که تلگرام سرگرم توسعه یک طرح مبتنی بر حق اشتراک بوده و این قابلیت احتمالا به‌زودی معرفی خواهد شد.

همچنین این توسعه‌دهنده به برخی ویژگی‌های انحصاری تلگرام برای حساب‌های کاربری پولی خود اشاره می‌کند. در این‌حالت علاوه بر نشان ستاره‌ای که در کنار نام کاربر در لیست چت ظاهر می‌شود؛ وی به استیکرها و واکنش‌های اختصاصی نیز دسترسی پیدا خواهد کرد. هزینه خریداری اشتراک کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد؛ اما انتظار می‌رود که این جزئیات نیز به‌زودی اعلام شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH