نصب گوگل اسیستنت روی سامسونگ گلکسی واچ 4 موجب تخلیه سریع باتری آن می‌شود!

به‌نظر می‌رسد که افزونه هیجان‌انگیز گوگل اسیستنت برای سامسونگ گلکسی واچ 4 از یکپارچگی مناسب با این اسمارت‌واچ برخوردار نیست. کاربرانی که از هفته گذشته اقدام به نصب دستیار صوتی گوگل روی گلکسی واچ 4 نموده‌اند؛ پیرامون عملکرد دستگاه خود شکایات متعددی را مطرح کرده‌اند. به گفته کاربران، نصب گوگل اسیستنت موجب بروز مشکلاتی نظیر تخلیه سریع شارژ باتری و قطع ارتباط میان اسمارت‌فون و اسمارت‌واچ آنها شده است.

مشخصه گوگل اسیستنت که کاربران از مدت‌ها قبل منتظر انتشار آن بودند؛ طی هفته گذشته در برخی بازارها عرضه شد. کاربران برای عرضه این افزونه بالغ بر 8 ماه منتظر ماندند. اما به‌نظر می‌رسد که انتشار این برنامه مشکلاتی را برای کاربران به وجود آورده است. آن‌دسته از کاربران گلکسی واچ 4 که اقدام به نصب گوگل اسیستنت روی ساعت هوشمند خود نموده‌اند؛ در گزارشات متعدد به مشکلات تجربه شده اشاره کرده‌اند.

بر اساس گزارشات برخی کاربران، باتری گلکسی واچ 4 آنها به سرعت تخلیه شده و اتصال میان هندست و ساعت آنها نیز قطع شده است. شمار دیگری از کاربران ادعا می‌کنند که عملکرد مشخصه همواره روشن تشخیص کلمه کلیدی چندان دقیق نبوده و موجب تخلیه سریع شارژ باتری ساعت می‌شود.

کاربران اعلام کرده‌اند که از زمان نصب گوگل اسیستنت روی اسمارت‌واچ، بازیابی اتصال یکپارچه میان ساعت و گوشی هوشمند غیرممکن شده است. با این‌حال تعداد دیگری از کاربران ادعا می‌کنند که پس از هارد ریست اسمارت‌واچ قادر به بازیابی اتصال با هندست هستند. با این‌حال هارد ریست موجب از بین رفتن داده‌های مربوط به وضعیت سلامت و تناسب اندام می‌شود؛ مگر آنکه از این داده‌ها یک نسخه پشتیبان تهیه شده باشد. همچنین هارد ریست به‌معنای نصب مجدد و پیکره‌بندی دوباره برنامه‌‌هایی از جمله Samsung Pay است. بعلاوه برخی گزارشات از عملکرد کندتر گوگل اسیستنت در گلکسی واچ 4 نسبت به اسمارت‌واچ‌های نسل قبلی حکایت دارند.

سامسونگ و گوگل هنوز پیرامون مشکلات دستیار صوتی گلکسی واچ 4 هیچ اظهارنظری نکرده‌اند. هنوز مشخص نیست که آیا کاربران در خارج از ایالات‌متحده نیز با چنین مشکلی مواجه هستند یا خیر. انتظار می‌رود که مشکلاتی از این دست  در زمینه پایداری و قابلیت اطمینان‌پذیری از طریق انتشار یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری برطرف شوند.

2 در مورد “نصب گوگل اسیستنت روی سامسونگ گلکسی واچ 4 موجب تخلیه سریع باتری آن می‌شود!”

  1. ریحانه سلامت

    سامسونگ هرکاری هم که بکنه به پای اپل نمیرسه. ساعتهای اپل حتی از نظر کارایی خیلی خیلی بهتر از سامسونگ هستند. جای تعجب نیست سامسونگ باتری خالی میکنه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH