پوکو C40 در روز 26 خرداد ماه معرفی خواهد شد

به تازگی یک بنر ظاهرا رسمی در خصوص عرضه آنلاین اسمارت‌فون پوکو C40 در فضای مجازی منتشر شده است. بر این اساس هندست جدید در روز 16 ژوئن (26 خرداد ماه) معرفی خواهد شد.

حجم شایعات مطرح شده پیرامون گوشی پوکو C40 هنوز چندان چشمگیر نیست؛ اما یکی از فرضیات مطرح شده بر پایه نام این هندست نشان می‌دهد که پوکو C40 احتمالا به‌عنوان نسخه ری‌برند شده شیائومی ردمی 10C در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. ردمی 10C نیز به نوبه خود از نظر بسیاری از مشخصات داخلی به اسمارت‌فون ردمی 10 در بازار هندوستان شباهت دارد.

این هندست‌ها علیرغم ظاهر مشابه خود از تفاوت‌های جزئی با یکدیگر برخوردار هستند. بر اساس پیش‌بینی‌ها پوکو C40 احتمالا بر پایه مدل ردمی 10 در بازار هندوستان تولید خواهد شد. از میان این 2 اسمارت‌فون، پوکو C40 مسلما گزینه بهتری محسوب می‌شود؛ چرا که از یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت استفاده خواهد کرد.

بعلاوه انتظار می‌رود که پوکو C40 مجهز به یک نمایشگر 6.7 اینچی LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 60 هرتزی باشد. همچنین ناچ قطره‌ای شکل تعبیه شده در قسمت فوقانی نمایشگر از دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. پیکره‌بندی دوربین پشتی نیز شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/1.8 و حسگر تشخیص عمق 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

از جنبه مشخصات داخلی نیز پوکو C40 احتمالا از تراشه 4G اسنپ‌دراگون 680 به‌همراه 3 یا 4 گیگابایت حافظه رم و حداکثر 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاء از نوع UFS 2.2 استفاده خواهد کرد. قابلیت پشتیبانی از 2 سیم‌کارت، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون، درگاه مادون‌قرمز، رادیو FM، حسگر اثرانگشت روی پنل پشتی، پوشش محافظ گوریلا گلس 3 و اتصال NFC (در برخی بازارهای منتخب) سایر امکانات این هندست را تشکیل می‌دهند.

در رابطه با قیمت‌گذاری این هندست هنوز هیچ توضیحی ارائه نشده است؛ اما بی‌تردید ما با یک دستگاه ارزان‌قیمت سروکار داریم. با توجه به اینکه در حال حاضر شیائومی ردمی 10C با برچسب قیمتی حدودا 150 یورویی عرضه شده و ردمی 10 نیز با قیمت‌گذاری ارزان‌‌تر در دسترس مشتریان هندی قرار می‌گیرد؛ لذا عرضه پوکو C40 با قیمت‌گذاری کمی گران‌تر از 100 یورو امری منطقی به‌نظر می‌رسد؛ خصوصا اینکه مدل پایه پوکو C40 مجهز به 3 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH