سیستم مورد نیاز برای بازی سیستم مورد نیاز Watch Dogs: Legion

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Watch Dogs: Legion روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.

Watch Dogs: Legion یک بازی اکشن ماجراجویی در سال ۲۰۲۰ است که توسط Ubisoft Toronto توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. این بازی سومین قسمت از سری Watch Dogs و دنباله‌ای بر Watch Dogs 2 در سال 2016 است.

داستان بازی که در یک نمایش غیرواقعی از لندن آینده‌نگر اتفاق می‌افتد، گروه هکر DedSec را دنبال می‌کند که آن‌ها به دنبال پاک کردن نام خود پس از مضنون شناخته شدن برای یک بمب گذاری هستند. ددسک همچنین تلاش می‌کند تا شهروندان لندن را از کنترل آلبیون، یک شرکت نظامی خصوصی ظالمانه که پس از بمب‌گذاری‌ها، شهر را به یک ایالت نظارتی تبدیل کرد، آزاد کند.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز وارزون را مطالعه کنید.

در حالی که هسته گیم‌پلی بازی مشابه بازی‌های قبلی خود است و از ترکیبی از پازل‌ها، تیراندازی، رانندگی، مخفی کاری و هک تشکیل شده است، لژیون یک سیستم کاراکترهای قابل بازی متعدد را معرفی می‌کند که به بازیکنان امکان می‌دهد تقریباً هر NPC موجود در دنیای بازی را به خدمت بگیرند. هر شخصیت قابل بازی مهارت‌ها و پس زمینه‌های منحصر به فرد خود را دارد و اگر بازیکنان گزینه permadeath را قبل از شروع یک بازی جدید فعال کنند، می‌تواند برای همیشه از بین برود. بسته به اینکه کدام شخصیت قابل بازی انتخاب شده است، راه‌های مختلفی برای تکمیل ماموریت‌ها وجود دارد. در مارس 2021، یک حالت چند نفره به بازی اضافه شد که به چهار بازیکن اجازه می‌دهد ماموریت‌ها را انجام دهند یا لندن را با هم کاوش کنند.

Legion در 29 اکتبر 2020 برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، و استادیا منتشر شد. پس از انتشار، بازی نقدهای متفاوت تا مثبتی دریافت کرد. منتقدان بر سر جنبه شخصیت‌های چندگانه قابل بازی دو قطبی شدند، برخی از تنوع آن و گنجاندن Permadeath برای اجازه دادن به وابستگی عاطفی بازیکنان قدردانی کردند، در حالی که دیگران از عدم تعادل بین توانایی‌هایشان انتقاد کردند. انتقادات همچنین متوجه دنیای بازی، مکانیک رانندگی، دشواری متناقض، ماموریت‌های تکراری، ویژگی‌های آنلاین و مشکلات فنی بود.

سیستم مورد نیاز Watch Dogs

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Assassin’s Creed: Valhalla را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GTA V را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی FIFA 22 را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی فورتنایت را مطالعه کنید.

برای کسانی که ترجیه می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Watch Dogs: Legion

پردازنده (CPU)
Intel Core i5-4460 / AMD Ryzen 5 1400
پردازنده گرافیکی (GPU)
VRAM: 4 GB, NVIDIA GeForce GTX 970 / NVIDIA GeForce GTX 1650 / AMD Radeon R9 290X
حافظه رم (RAM)
8GB
فضای مورد نیاز
45GB
سیستم عامل (OS)
Windows 10 (64-bit)

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی واچ‌داگز لژیون

پردازنده (CPU)
Intel Core i7-4790 / AMD Ryzen 5 1600
پردازنده گرافیکی (GPU)
VRAM: 6 GB, NVIDIA GeForce GTX 1060 / NVIDIA GeForce GTX 1660 S / AMD Radeon RX 480
حافظه رم (RAM)
8GB
فضای مورد نیاز
45GB
سیستم عامل (OS)
Windows 10 (64-bit)
شما همچنین می‌توانید با ارائه مشخصات سیستم خود، در مورد قابل اجرا بودن Watch Dogs: Legion روی آن از ما در آی‌تی‌رسان بپرسید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH