ویدیوی مفهومی سامسونگ گلکسی S23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی منتشر شد

بر اساس شایعات شرکت سامسونگ در اسمارت‌فون پرچم‌دار گلکسی S23 اولترا خود از سنسور دوربین 200 مگاپیکسلی جدید خود استفاده خواهد کرد. بدین‌ترتیب غول کره‌ای رکورد رزولوشن دوربین در هندست‌های خود را خواهد شکست. سامسونگ در 2 مدل اخیر پرچم‌داران سری S خود از سنسورهای 108 مگاپیکسلی بهره گرفته است.

اکنون یک کاربر یوتیوبی با شناسه Technizo اقدام به انتشار یک ویدیوی مفهومی جدید از طراحی گلکسی S23 اولترا نموده است. ویدیوی مورد اشاره نشان می‌دهد که سنسور غول‌پیکر در کنار سایر مولفه‌های سیستم دوربین چگونه به‌نظر خواهد رسید. چنان‌چه به باور شما رزولوشن 200 مگاپیکسلی برای سنسور دوربین بیش از اندازه به‌نظر می‌رسد؛ در این‌صورت بایستی خاطرنشان کرد که این رزولوشن معادل حداکثر وضوح قابل پشتیبانی توسط تراشه‌هایی نظیر اسنپ‌دراگون 8 نسل 1 برای یک دوربین منفرد است. رویکرد سامسونگ در رابطه با پرچم‌داران مدل اولترا خود همواره جاه‌طلبانه بوده است.

به‌ لطف عملکرد جادویی تکنیک خوشه‌بندی پیکسلی، اندازه پیکسل‌ها در این سنسور با رزولوشن بسیار بالا به میزان خیره‌کننده‌ای افزایش پیدا می‌کند. سامسونگ پیش‌تر با عرضه سنسورهای 108 مگاپیکسلی خود ثابت کرده که از این طریق می‌تواند بسیاری از مشکلات شایع در سنسورهای دوربین غول‌پیکر با پیکسل‌های کوچک را برطرف نماید. بنابراین اکنون کارشناسان بی‌صبرانه منتظر اطلاع از قابلیت‌های شاخص دوربین در گلکسی S23 اولترا هستند.

اخیرا ویدیویی در یوتیوب منتشر شده که در آن مدیرعامل واحد دوربین‌های موبایلی شرکت سامسونگ پیرامون ویژگی‌ها و مزایای نخستین سنسور 200 مگاپیکسلی کمپانی موسوم به ISOCELL HM1 توضیحاتی را ارائه می‌دهد. این سنسور احتمالا در سری گلکسی S23 مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

 

بر اساس شایعات مطرح شده پیرامون طراحی گلکسی S23 اولترا و به‌طور کلی سری گلکسی S23 انتظار می‌رود که حداقل دستگاه اولترا مجهز به نمایشگر آبشاری با طراحی خمیده در هر 4 طرف باشد.

همچنین سایر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری احتمالی برای این هندست‌ها بدین شرح خواهد بود:

  • پردازنده اسنپ‌دراگون 8 نسل 2
  • مودم X70 5G ساخت شرکت کوالکام
  • دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در گلکسی S23 اولترا
  • دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی در گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس
  • نمایشگر با طراحی آبشاری و لبه‌های خمیده در هر 4 طرف
  • پنل‌های LTPO با نرخ نوسازی متغیر در محدوده 10 الی 120 هرتز برای مدل‌های گلکسی S23 و گلکسی S23 پلاس
  • رابط کاربری One UI 5 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13

4 در مورد “ویدیوی مفهومی سامسونگ گلکسی S23 اولترا با دوربین 200 مگاپیکسلی منتشر شد”

  1. نوید غلامی

    سلام
    من راستیتش با اینهمه نوع گوشی قاطی کردم. خیلی جالبه که سامسونگ وقتی اخبارش رو دنبال میکنی اینهمه نوع مختلف داره
    البته خب وقتی صرفا میخونی و موبایلهارو از نزدیک نمیتونی مقایسه کنی اینجوریه
    دوستانی که میخوان سامسونگ خوب بخرن و موندن توش… امید رو از دست ندید و برید با دقت توی بازار بگردید و اصلا آنلاین خرید نکنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH