سرویس تلگرام پریمیوم کمتر از یک ماه دیگر راه‌اندازی خواهد شد

پیش‌تر شایعاتی منتشر شد که نشان می‌داد تلگرام روی توسعه طرح اشتراک پولی خود کار می‌کند. روز گذشته پاول دروف؛ موسس و مدیرعامل این اپلیکیشن پیام‌رسان تائید کرد که طرح تلگرام پریمیوم واقعا در حال توسعه بوده و تا پایان ماه جاری میلادی راه‌اندازی خواهد شد.

بر این اساس تلگرام پریمیوم در اواخر ماه ژوئن راه‌اندازی شده و امکانات مضاعفی را در اختیار کاربران علاقه‌مند قرار خواهد داد. آقای دروف در یک پست وبلاگی اعلام کرد که کاربران اشتراک پولی از آستانه بالاتر محدودیت برای چت‌ها، رسانه‌ها و آپلود فایل‌ها بهره‌مند خواهند شد. پاول دروف ادعا کرد که امکانات موجود در نسخه رایگان برنامه کاهش پیدا نکرده و در واقع به‌زودی ویژگی‌های جدید فراوانی نیز به آن افزوده می‌شود.

به گفته وی حتی کاربرانی که اقدام به خریداری اشتراک پریمیوم نمی‌کنند نیز می‌توانند از برخی ویژگی‌‌های اشتراک پولی نظیر مشاهده اسناد بسیار بزرگ، رسانه‌ها و استیکرهای ارسال شده توسط کاربران اشتراک پریمیوم بهره‌مند شوند. همچنین کاربران عادی به منظور افزودن واکنش‌های پریمیوم ضمیمه شده به یک پیام و ارائه بازخورد با روشی مشابه می‌توانند روی ری‌اکشن‌ها ضربه بزنند.

آقای دروف خاطرنشان کرد که سرویس پریمیوم با هدف پاسخ‌گویی به تقاضای کاربران برای فضای ذخیره‌سازی و پهنای باند بیش‌تر بدون از بین بردن توانایی تلگرام جهت ارائه خدمات رایگان به سایر کاربران راه‌اندازی خواهد شد. وی ضمن توضیحاتی اعلام کرد: “ما پس از کمی فکر کردن متوجه شدیم که تنها راهکار ارائه خدمات گسترده‌تر به طرفداران سخت‌گیر تلگرام این است که با وجود عرضه رایگان قابلیت‌های موجود، سقف محدودیت‌ها را افزایش داده و بهره‌مندی از این قابلیت را به یک گزینه پولی تبدیل کنیم.”

جزئیات مربوط به طرح اشتراک پریمیوم هنوز به‌طور دقیق اعلام نشده است. با این‌حال گزارشات پیشین نشان می‌دهند که استفاده از اشتراک پریمیوم هر ماهه 4.99 دلار هزینه خواهد داشت. اگرچه این قیمت‌گذاری احتمالا در مناطق مختلف جهان متفاوت خواهد بود.

نگرانی‌ کاربران بابت مسائل مربوط به حریم خصوصی در اپلیکیشن پیام‌رسان شرکت متا یعنی واتس‌آپ موجب شده تا تلگرام شاهد افزایش تعداد کاربران خود باشد. بر اساس اعلام وبسایت تلگرام، این پیام‌رسان هم‌اکنون 500 میلیون کاربر فعال ماهیانه را در اختیار داشته و یکی از 10 اپلیکیشن برتر جهان از نظر تعداد دانلود به‌شمار می‌رود.

1 در مورد “سرویس تلگرام پریمیوم کمتر از یک ماه دیگر راه‌اندازی خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH