آپدیت جدید سری گلکسی نوت 20 سامسونگ با تمرکز بر بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

انتشار آپدیت ماه ژوئن 2022 برای اسمارت‌فون‌های سری گلکسی نوت 20 سامسونگ آغاز شده است. به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید برای گوشی‌های هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا ابتدا طی هفته گذشته در ایالات‌متحده منتشر شد. با این‌حال آپدیت مذکور احتمالا به‌زودی در مناطق بیش‌تری قابل دسترس خواهد بود. این به‌روزرسانی نه‌تنها به ارتقاء ثبات و پایداری هندست‌های گلکسی نوت کمک می‌کند؛ بلکه دربردارنده اصلاحاتی برای ارتقاء عملکرد دوربین گجت‌های مذکور است.

بر اساس گزارش وبسایت SamMobile، سامسونگ انتشار به‌روزرسانی ژوئن 2022 برای گوشی‌های پرچم‌دار اخیر خود با اسامی گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا را آغاز کرده است. جدیدترین آپدیت نرم‌افزاری شامل فیرم‌ور با شماره ورژن N98xU1UEU2FVEB است. بر اساس اعلام گزارش، این آپدیت ابتدا در ایالات‌متحده منتشر شده است.

با این‌حال کارکرد آپدیت جدید بسیار فراتر از رفع باگ‌های معمول و پچ‌های امنیتی است. حتی سایز 1 گیگابایتی بسته به‌روزرسانی نیز این نظریه را مورد تائید قرار می‌دهد. بر اساس فهرست تغییرات منتشر شده، این آپدیت شامل برخی اصلاحات کوچک و در عین‌حال مهم برای دوربین هندست‌های سری گلکسی نوت 20 است.

سامسونگ ادعا می‌کند که آپدیت جدید، عملکرد حالت پرتره شبانه در گوشی را بهبود خواهد داد. این موضوع بدان معناست که اکنون کاربران قادر به ثبت تصاویر پرتره با کیفیت بالاتر حتی در محیط‌هایی با سطح روشنایی اندک خواهند بود. بعلاوه فهرست تغییرات به بهبود پایداری کلی دستگاه و رفع برخی حفره‌های امنیتی اشاره نموده است.

کاربران گوشی‌های گلکسی نوت 20 و گلکسی نوت 20 اولترا در صورت عدم دریافت اعلان آپدیت روی هندست خود می‌توانند به مسیر Settings > Software Update مراجعه نموده و با ضربه زدن روی دکمه Download and install موضوع را به‌صورت دستی بررسی کنند. سامسونگ به کاربران توصیه می‌کند تا گوشی‌های گلکسی خود را هنگام اتصال به شبکه وای‌فای قدرتمند و شارژر به‌روزرسانی نمایند.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که سری گلکسی نوت 20 در سال 2020 و با سیستم‌عامل اندروید 10 روانه بازار شد. این اسمارت‌فون پیش‌تر به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت نموده و در آینده از آپدیت اندروید 13 نیز بهره‌مند خواهد شد.

1 در مورد “آپدیت جدید سری گلکسی نوت 20 سامسونگ با تمرکز بر بهبود عملکرد دوربین منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH