سامسونگ گلکسی S22 FE احتمالا هرگز به بازار عرضه نخواهد شد

سری Fan Edition شرکت سامسونگ با عرضه اسمارت‌فون گلکسی S20 FE متولد شد و در ادامه شاهد رونمایی از گلکسی S21 FE بودیم. به لحاظ منطقی انتظار می‌رود که گلکسی S22 FE در آینده‌ای نزدیک معرفی شود؛ اما بر اساس شایعه اخیرا مطرح شده توسط چندین منبع مختلف، سامسونگ احتمالا از عرضه گلکسی S22 FE به کلی صرفنظر خواهد کرد.

بنابراین به‌نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای احتمالا در صدد معرفی مدل‌های جدید سری FE با فاصله زمانی 2 ساله است. این خبر احتمالا موجب ناراحتی طرفدارانی خواهد شد که به‌دنبال تهیه یک مدل مقرون‌به‌صرفه‌تر از برند کره‌ای با تراشه پرچم‌دار بوده و حاضر به پرداخت هزینه هنگفت برای خریداری پرچم‌داران معمولی سری گلکسی S نیستند.

گلکسی S21 FE با فاصله زمانی تقریبا یک سال کامل پس از عرضه سری گلکسی S21 روانه بازار شد و اکنون به‌نظر می‌رسد که سامسونگ در زمینه تولید و عرضه این هندست با مشکلاتی مواجه شده است. شایعات مطرح شده در آن مقطع زمانی ادعا کردند که این وضعیت از ادامه بحران تراشه در جهان ناشی شده است. معرفی سری گلکسی S22 با فاصله زمانی تنها چند هفته پس از عرضه گلکسی S21 FE موجب شد تا این هندست از کانون توجهات خارج شود.

با این‌حال این موضوع دلیل خوبی برای توقف عرضه هندست‌های سری FE محسوب نمی‌شود. در واقع این دلیل صرفا می‌تواند موجب شود تا گوشی‌های سری Fan Edition با کمی تاخیر نسبت به مدل‌های عادی روانه بازار شوند.

سامسونگ گلکسی S21 FE

1 در مورد “سامسونگ گلکسی S22 FE احتمالا هرگز به بازار عرضه نخواهد شد”

  1. سامسونگ هم شورشو درآورده این همه مدل واقعا منطقی نیست
    هر چند سال هم یه سری اضافه میکنه
    کیفیت رو بالا ببره مدلاشو محدود کنه بهتره بنظر من

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH