سامسونگ گلکسی F13 با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی شد

امروز سامسونگ از اسمارت‌فون جدید گلکسی F13 در بازار هندوستان رونمایی کرد. این هندست از شباهت زیادی با مدل گلکسی M13 برخوردار بوده و در این میان تنها یک تفاوت عمده به چشم می‌خورد: هندست سری گلکسی F دارای یک باتری بزرگ‌تر با ظرفیت 6000 میلی‌آمپرساعت بوده و این موضوع موجب افزایش ضخامت آن شده است.

سامسونگ گلکسی F13 مجهز به تراشه اگزینوس 850 به‌همراه 4 گیگابایت حافظه رم است. این هندست با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه روانه بازار شده و مجهز به درگاه اختصاصی برای کارت حافظه میکرو اس‌دی با حداکثر ظرفیت 1 ترابایت است. این اسمارت‌فون با محوریت یک نمایشگر 6.6 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس تولید شده است. دوربین سلفی درون یک ناچ با الگوی طراحی Infinity-V و در قسمت فوقانی نمایشگر قرار گرفته و از یک سنسور 8 مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

پنل پشتی گوشی از 3 مولفه دوربین شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. همچنین ماژول جزیره‌ای و مستطیلی‌شکل دوربین از یک فلاش LED منفرد نیز میزبانی می‌کند.

ویژگی‌های سامسونگ گلکسی F13

باتری غول‌پیکر گلکسی F13 از فناوری شارژ 15 واتی پشتیبانی می‌کند. با این‌حال چنین سرعتی با برخی مدل‌های رقیب به هیچ عنوان قابل مقایسه نیست. بنابراین به منظور شارژ باتری این هندست بهتر است از اوقات استراحت شبانه خود استفاده کنید.

گلکسی F13 یک گوشی 2 سیم‌کارته به‌شمار رفته و از قابلیت سوئیچ خودکار داده از یک سیم‌کارت به سیم‌کارت دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. بر اساس اعلام کمپانی، چنین قابلیتی برای نخستین بار در یک اسمارت‌فون با رده قیمتی ارزان ارائه شده است.

از جنبه نرم‌افزاری نیز این اسمارت‌فون با سیستم‌عامل اندروید 12 و رابط کاربری One UI در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. مشخصه امنیتی Samsung Knox یکی دیگر از امکانات جذاب گلکسی F13 قلمداد شده و از داده‌های شخصی کاربران نظیر اطلاعات اسکن چهره و اثرانگشت (که برای بازگشایی قفل دستگاه مورد استفاده قرار می‌گیرند) محافظت می‌کند.

سامسونگ گلکسی F13

سامسونگ گلکسی F13 با مدل‌های رنگی آبی (Waterfall Blue)، سبز (Nightsky Green) و مسی (Sunrise Copper) روانه بازار می‌شود. مدل پایه این هندست با 64 گیگابایت حافظه داخلی 11999 روپیه (تقریبا 155 دلار) قیمت‌گذاری شده است. همچنین مدل 128 گیگابایتی نیز با قیمت‌گذاری 12999 روپیه (167 دلار) به فروش خواهد رفت. فروش رسمی این محصول از طریق وبسایت هندی سامسونگ و فروشگاه Flipkart دقیقا از 7 روز دیگر یعنی 29 ژوئن (8 تیر ماه) آغاز خواهد شد.

1 در مورد “سامسونگ گلکسی F13 با باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی رسما معرفی شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH