اسمارت‌واچ جدید شیائومی با قابلیت شارژ 5 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد

کمپانی چینی شیائومی هم‌اکنون روی توسعه یک اسمارت‌واچ جدید کار می‌کند؛ گجتی که اخیرا موفق به دریافت تائیدیه از آژانس رگولاتوری 3C چین شده است. این دستگاه پوشیدنی دارای شماره مدل M2134W1 بوده و از فناوری شارژ 5 واتی پشتیبانی می‌کند.

بعلاوه تائیدیه 3C نشان می‌دهد که این اسمارت‌واچ با قابلیت‌های پخش و ذخیره‌سازی صدا روانه بازار خواهد شد. موجودیت این ساعت هوشمند در روز 29 آوریل (9 اردیبهشت ماه) از سوی وزارت صنعت و فناوری اطلاعات مورد تائید قرار گرفته است. به گفته یک وبلاگ‌نویس معروف حوزه فناوری با نام Digital Chat Station در شبکه اجتماعی Weibo، این ساعت از eSIM پشتیبانی نکرده و دارای دستبندهایی بزرگ خواهد بود.

ساعت‌های هوشمند فعلی شیائومی شامل شیائومی واچ S1، شیائومی واچ کالر 2 و ردمی واچ 2 همگی فاقد قابلیت پشتیبانی از eSIM هستند. نخستین نسل از ساعت‌های شیائومی در سال 2019 مجهز به تراشه eSIM داخلی با امکانات کامل بودند. وجود چنین قابلیتی امکان برقراری تماس‌های تلفنی به‌صورت مستقل و دسترسی به اینترنت را فراهم می‌کرد. با این‌حال کمپانی چینی بنا بر برخی دلایل از ادامه به‌کارگیری این ویژگی صرفنظر کرد.

تصاویر شیائومی واچ S1 اکتیو اسپرت با 3 مدل رنگی مختلف منتشر شد

اسمارت‌واچ تجاری شیائومی واچ S1 در پایان سال گذشته میلادی به‌طور رسمی عرضه شد. بر اساس آخرین اخبار به‌دست آمده، نسخه فیس لیفت شده این محصول در راه عرضه به بازار قرار دارد. رندرهای به اشتراک گذاشته شده توسط وبسایت 91mobiles نشان می‌دهند که شیائومی نسخه اسپرت واچ S1 اکتیو را عرضه خواهد کرد. این محصول در مقایسه با واچ S1 از طراحی مستحکم‌تری برخوردار بوده و از یک نمایشگر گرد همراه با بند سیلیکونی بهره خواهد برد. 2 دکمه فیزیکی سمت راست بدنه ساعت نیز دارای ظاهری کشیده بوده و از طراحی 3 رنگ استفاده خواهند کرد.

همچنین رندرهای لو رفته نشان می‌دهند که عبارات Home، Sport، Outdoor و Active روی قاب ساعت حک می‌شوند. 2 عدد از این کلمات متعلق به دکمه‌های سمت راست بدنه هستند. بنابراین می‌توان حدس زد که 2 دکمه دیگر نیز در سمت چپ بدنه ساعت قرار دارند.

شیائومی واچ S1 به‌همراه یک نمایشگر 1.43 اینچی آمولد با چگالی پیکسلی 326PPI و باتری 470 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژدهی 12 روزه روانه بازار می‌شود. بعلاوه این اسمارت‌واچ از شارژ مغناطیسی بهره گرفته و از قابلیت برقراری تماس‌ها در بستر بلوتوث و سیستم موقعیت‌یابی 2 فرکانسه GNSS پشتیبانی می‌کند. همچنین از 117 حالت ورزشی مختلف و قابلیت ردیابی خواب، ضربان قلب و سنجش سطح اکسیژن خون نیز پشتیبانی می‌شود. شیائومی واچ S1 اکتیو اسپرت نیز احتمالا از مشخصات مشابهی برخوردار بوده و عملکرد آن در زمینه ردیابی فعالیت‌های ورزشی ارتقاء خواهد یافت.

1 در مورد “اسمارت‌واچ جدید شیائومی با قابلیت شارژ 5 واتی تائیدیه 3C را دریافت کرد”

  1. خب به چه درد میخوره وقتی سیمکارت نمیخورن
    اونجوری باشه ساعت معمولی هم کار همینو میکنه که
    یه ضبط صدا چیز خیلی خاصی نیست:/

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH