نوکیا استایل پلاس با دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی تائیدیه FCC را دریافت کرد

کمپانی HMD Global در تدارک عرضه اسمارت‌فون نوکیا استایل پلاس در آینده‌ای نزدیک است. با این‌حال اکنون اسمارت‌فون نوکیا پیش از رونمایی رسمی موفق به دریافت گواهینامه از کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات‌متحده (FCC) شده است. فهرست منتشر شده نشان می‌دهد که این هندست با پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه و باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار خواهد شد. بعلاوه رندر منتشر شده از طراحی این هندست، ابعاد آن‌را مورد تائید قرار می‌دهد.

وبسایت MySmartPrice برای نخستین بار موفق به شناسایی اسمارت‌فون نوکیا استایل پلاس در پایگاه داده FCC شد. این هندست با شماره مدل TA-1448 در وبسایت کمیسیون ارتباطات فدرال به ثبت رسیده است. بر اساس اطلاعات مندرج در فهرست می‌توان ادعا کرد که انرژی مورد نیاز اسمارت‌فون آینده نوکیا از طریق یک باتری 4900 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود. بعلاوه نوکیا استایل پلاس یک اسمارت‌فون 5G با قابلیت پشتیبانی از چندین باند فرکانسی 5G NR محسوب می‌شود.

بعلاوه اطلاعات موجود در وبسایت FCC نشان می‌دهند که این هندست مجهز به یک شارژر با شماره مدل AD-020US است. در رابطه با توان این شارژر هیچ‌گونه جزئیاتی ارائه نشده است. با این‌حال بر اساس گزارشات پیشین این اسمارت‌فون می‌تواند از شارژ سریع 20 واتی پشتیبانی نماید.

بعلاوه پایگاه داده FCC به جزئیات مربوط به دوربین و مشخصات اسمارت‌فون اشاره نموده است. بر این اساس نوکیا استایل پلاس مجهز به یک نمایشگر LCD و پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی است.همچنین دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی روی پنل جلویی گوشی مستقر خواهد شد.

نوکیا G11

نوکیا استایل پلاس با همین شماره مدل اخیرا در وبسایت صدور گواهینامه کیفی چین (CQC) و WiFi Alliance نیز رویت شده است. فهرست WiFi Alliance در ابتدا به نام این اسمارت‌فون اشاره کرد و مدعی شد که هندست آینده نوکیا به‌صورت پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 12 استفاده خواهد کرد.

نهایتا رندر مربوط به طراحی این اسمارت‌فون نیز با مخاطبان به اشتراک گذاشته شده است. بر این اساس نوکیا استایل پلاس از بدنه‌ای با ارتفاع و پهنای 166.1×76.4 میلی‌متر استفاده خواهد کرد. همچنین رندر لو رفته وجود پیکره‌بندی دوربین سه‌گانه به‌همراه یک فلاش LED روی پنل پشتی گوشی را مورد تائید قرار می‌دهد.

1 در مورد “نوکیا استایل پلاس با دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی تائیدیه FCC را دریافت کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH