سامسونگ نسخه بتا One UI 5.0 را در ماه آینده منتشر خواهد کرد

با انتشار سیستم‌عامل اندروید 13 در اواخر سال جاری میلادی، سامسونگ نیز از نسخه جدید رابط کاربری اختصاصی خود موسوم به One UI 5.0 رونمایی خواهد کرد. وبسایت SamMobile با استناد به یک منبع طی گزارشی ادعا می‌کند که سامسونگ به‌دنبال انتشار نسخه بتای One UI 5.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 13 در هفته سوم ماه جولای است.

این برنامه بتا به دستگاه‌های واجد شرایط که از سری گلکسی S22 آغاز می‌شوند؛ امکان خواهد داد تا رابط کاربری One UI 5.0 را پیش از انتشار عمومی آن دانلود و تست نمایند. بر اساس این گزارش انتظار می‌رود که در ماه اکتبر شاهد انتشار رسمی One UI 5.0 برای دستگاه‌های سامسونگی باشیم.

برنامه زمان‌بندی سامسونگ طی سال جاری در مقایسه با برنامه بتای پیشین جلوتر است. نسخه بتا One UI 4.0 در ماه سپتامبر سال گذشته و با سری گلکسی S21 عرضه شد و طی ماه نوامبر 2021 شاهد انتشار رسمی آن بودیم. چنان‌چه نسخه بتا One UI 5.0 مطابق ادعای گزارش در ماه جولای منتشر شود؛ در این‌صورت بازه زمانی انتشار این رابط کاربری برای سری گلکسی S22 طی ماه اکتبر به نحوی مطلوب هماهنگ خواهد شد.

سامسونگ با عرضه سری گلکسی S22 متعهد شد که تمامی پرچم‌داران این شرکت از به‌روزرسانی‌های 5 ساله بهره‌مند شوند. به‌نظر می‌رسد که انتشار به موقع آپدیت‌ها بخشی از تعهد سامسونگ نسبت به مشتریانش قلمداد می‌شود. کمپانی کره‌ای هیچ‌گاه به لحاظ تاریخی با انتشار به‌روزرسانی‌های مکرر و به‌ موقع شناخته نشده بود؛ اما طی چند سال گذشته شاهد تلاش‌های مضاعف سامسونگ در این حوزه برای پرچم‌داران سری گلکسی S و دستگاه‌های تاشو خانواده گلکسی Z بوده‌ایم.

سری گلکسی S22

1 در مورد “سامسونگ نسخه بتا One UI 5.0 را در ماه آینده منتشر خواهد کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH