وان‌پلاس 10RT گواهینامه BIS را دریافت کرد

وان‌پلاس در تدارک رونمایی از یک اسمارت‌فون میان‌رده ممتاز تا پایان ماه جولای است. تاکنون چندین مورد شایعه و گزارش پیرامون این هندست از سوی افشاگران مشهور منتشر شده است. بر این اساس انتظار می‌رود که گجت مذکور تحت عنوان وان‌پلاس 10T روانه بازار شود. اگرچه اکنون تمامی توجهات عمدتا روی وان‌پلاس 10T متمرکز شده است؛ اما یک گزارش اخیرا منتشر شده نشان می‌دهد که وان‌پلاس در تدارک عرضه اسمارت‌فون جدیدی بوده و این هندست پیش‌تر گواهینامه BIS را دریافت نموده است.

بر اساس گزارش وبسایت 91Mobiles یک خبرچین مشهور با نام Mukul Sharma، اسمارت‌فون وان‌پلاس با شماره مدل CPH2413 را در وبسایت BIS مشاهده کرده است. این هندست وان‌پلاس 10RT نامگذاری شده و جدیدترین مدل از خانواده وان‌پلاس 10R محسوب می‌شود. جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که وان‌پلاس 10R پیش‌تر و در سال جاری میلادی روانه بازار شده است.

همچنین شخص خبرچین به برخی مشخصات این اسمارت‌فون اشاره نموده و امکانات مختلف آن‌را تشریح کرده است. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست از پیکره‌بندی دوربین پشتی سه‌گانه شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 8 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی میزبانی خواهد کرد. بعلاوه دوربین سلفی نیز از یک سنسور 16 مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. شایعات از به‌کارگیری یک نمایشگر آمولد 120 هرتزی و عرضه وان‌پلاس 10RT با دو مدل رنگی سبز و مشکی حکایت دارند.

Mukul Sharma ادعا می‌کند که این اسمارت‌فون با 2 پیکره‌بندی مختلف حافظه شامل 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت حافظه داخلی یا 12 گیگابایت رم + 256 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. بعلاوه وان‌پلاس 10RT احتمالا رابط کاربری OxygenOS 12 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

وان‌پلاس 10T

خبر عرضه این اسمارت‌فون برای جامعه مخاطبان گوشی‌های هوشمند شوکه‌آور بود؛ خصوصا اینکه پیش‌تر تصور می‌شد که وان‌پلاس 10T آخرین دستگاه پرچم‌دار کمپانی چینی طی سال 2022 محسوب می‌شود. این در حالیست که وان‌پلاس به‌عنوان یک برند ارائه‌دهنده گزینه‌های مختلف برای کاربران شناخته شده است.

گواهینامه BIS برای وان‌پلاس 10RT

در همین راستا اخیرا رندرهای جدید مربوط به وان‌پلاس 10T نیز در فضای آنلاین رویت شدند. این رندرها از به‌کارگیری الگوی طراحی مشابه وان‌پلاس 10 پرو با چندین مورد تفاوت حکایت دارند. این تفاوت‌ در موقعیت قرارگیری دوربین‌ها و ماژول فلاش LED کاملا مشهود است. بعلاوه گزارشات نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون در 2 مدل رنگی سبز و مشکی عرضه خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH