نوت 4 با سنسور اندازه‌گیری اشعه UV به کمک سلامتی شما می‌آید!

بعد از برگزاری کنفرانس مرتبط با سلامتی و بهداشت سامسونگ، اخبار منتشره نشان می‌دهد این کمپانی کره‌ای روزبه‌روز در امر جدی‌تر شده و محصولاتش را در این حوزه پیشرفته‌تر می‌کند. در ابتدا این شرکت با بکار گیری نرم‌افزار S Health app اقدام به جمع‌آوری و آنالیز اطلاع مربوط به‌سلامتی کاربران نموده و به آن‌ها کمک کرد تا شیوه زندگی خود را به سمت سلامتی بهبود دهند. سپس این شرکت در آخرین کهکشان خود اقدام به نصب سنسور اندازه‌گیری ضربان قلب نمود تا این روند را کامل کند. هرچند بسیاری از منتقدان معتقدند نصب این حسگر چندان کار مهم و بااهمیتی نبوده و می‌توان به‌جای آن به‌راحتی از طریق دوربین گوشی این عمل را انجام داد.

اما سامسونگ در ادامه این روند، با نصب سنسورهای جدیدی بر روی تولیداتش به منتقدین نشان خواهد داد که در اشتباه هستند.

طبق آخرین گزارش‌های یکی از سایت‌های معتبر وابسته به این کمپانی، احتمالا فبلت جدید سامسونگ یعنی نوت 4، در قسمت جلویی خود در کنار سایر حسگرها، به یک سنسور ماورا بنفش نیز مجهز خواهد بود.

sunlight2

این حسگر قادر به‌اندازه گیری میزان اشعه UV موجود در نور خورشید است که باعث آسیب رساندن به پوست ما می‌شود. این سنسور در صورت تشخیص میزان بیش‌ازحد این اشعه و مضر بودن آن برای بدن کاربر، احتمالا توسط چراغ نوتیفیکشن یا نرم‌افزاری که جهت این کار بر روی گوشی نصب‌شده است، اقدام به اطلاع‌رسانی می‌کند.

احتمالا این سنسور بیشتر به درد افرادی می‌خورد که با خیال راحت تمایل به آفتاب گرفتن دارند اما از ضررهای آن بی خبرند!

3 در مورد “نوت 4 با سنسور اندازه‌گیری اشعه UV به کمک سلامتی شما می‌آید!”

  1. خخخخ باز این پلاستیک جو گیر شد!!!!!! همش سنسور میزاره اسمشو از سامسونگ به سنسور تغییر بده بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH