معرفی اپلیکیشن ساخت استیکر واتساپ، Sticker.ly

معرفی و بررسی برنامه ساخت استیکر واتساپ Sticker.ly

ساخت استیکر‌های مخصوص به خود با تصاویر و ویدیو‌های چند ثانیه‌ای که خودتان در اختیار دارید، می‌تواند جذابیت زیادی داشته باشد؛ به خصوص برای نوجوانان. واتساپ مثل همیشه به همین راحتی امکانی را در اختیار شما قرار نمی‌دهد و باید با یک برنامه واسط اقدام به ساخت استیکر کنید، که البته یکسری مشکلات نیز به همراه دارد.

یکی از بهترین برنامه های حوزه ساخت استیکر برای واتساپ، اپلیکیشن Sticker.ly است. در این مقاله این اپلیکیشن را معرفی و به طور کامل بررسی می‌کنیم و نحوه ساخت استیکر در آن را نیز آموزش می‌دهیم.

معرفی و آموزش تب‌های مختلف برنامه ساخت استیکر واتساپ Sticker.ly

تب Home: در این تب انواع پک‌های استیکر مختلف که توسط دیگران ساخته شده‌اند را می‌توانید مشاهده کنید و با زدن دکمه Add آن پک را به واتساپ بیفزایید. بعد از زدن دکمه Add چند ثانیه طول می‌کشد تا برنامه پک استیکر ساخته شده را دانلود کند، سپس به واتساپ هدایت می‌شوید. بعد از اضافه کردن پک اگر به واتساپ مراجعه کنید در تب استیکر‌ها یک تب جدید اضافه شده که پک استیکر شماست.

نکته: در صورتی که دو اپلیکیشن واتساپ، به عنوان مثال واتساپ بیزینس و واتساپ عادی داشته باشید پس از دانلود شدن از شما خواسته می‌شود که پک به کدام واتساپ اضافه شود و شما باید نسخه واتساپ مد نظرتان را انتخاب کنید.

تب Search: در این تب شما می‌توانید دو نوع سرچ پک و اکانت را انجام دهید. با جستجوی پک انواع پک‌های استیکر به شما نمایش داده می‌شوند و می‌توانید هر کدام را انتخاب کرده و به واتساپ اضافه کنید و در تب اکانت هم اکانت‌های مختلف وجود دارند که می‌توانید آن‌ها را فالو کنید تا از دیگر پک‌های ساخته شده‌شان نیز مطلع شوید.

تب Create Sticker: تب اصلی که با گزینه + مشخص شده، برای ساخت استیکر واتساپ است. شما می‌توانید استیکر‌ها را به دو صورت انیمیشنی یا همان گیف و یا استیکر ساده بسازید. مراحل ساخت هر کدام را بررسی می‌کنیم.

با کلیک بر روی گزینه Regular برای ساخت استیکر ساده واتساپ، برنامه شما را به گالری‌تان هدایت می‌کند تا یکی از عکس‌هایی که در گوشی دارید را برای ساخت استیکر انتخاب کنید. سپس وارد تب ویرایش می‌شوید، برای ویرایش کردن می‌توانید عکستان را از قبل در اپلیکیشن‌هایی که امکانات بیشتری دارند مانند برنامه‌های ویرایش عکس که قبلاً معرفی کرده‌ایم، ویرایش کنید و سپس با Sticker.ly تنها آن‌ها را تبدیل به استیکر کنید. حالت دوم هم این است که همینجا با امکانات محدودی که دارید ویرایش‌ها را انجام دهید.

با گزینه Auto اپلیکیشن به صورت خودکار پس زمینه را حذف می‌کند، با گزینه Manual باید به صورت دستی سوژه را مشخص کنید تا از پس زمینه جدا شود. با گزینه کراپ هم می‌توانید عکس را برش بزنید.

در مرحله بعدی می‌توانید باز هم با گزینه Adjust بخشی از تصویر را حذف یا بازگردانید. با گزینه Text می‌توانید متن دلخواهتان را به عکس اضافه کنید. امکان تراز‌بندی و عوض کردن رنگ متن و دادن پس زمینه به متن نیز وجود دارد. با گزینه آخر یعنی Emoji هم که مشخص است می‌توانید ایموجی به عکستان اضافه کنید.

در مرحله بعدی می‌توانید چند Tag به استیکرتان بیفزایید تا کاربران با جستجوی آن‌ها به این استیکر برسند و در آخر هم با زدن گزینه Save باید یک پک جدید برای استیکرتان بسازید یا یکی از پک‌های قدیمی را انتخاب کنید.

برای ساخت استیکر متحرک هم باید مشابه همان فرآیند را طی کنید فقط سعی کنید که ویدیو‌هایتان زیر 5 ثانیه باشد تا استیکر به خوبی ساخته شود.

تب Collection: در این بخش می‌توانید استیکر‌هایی که لایک کرده‌اید یا سیو کرده‌اید را مشاهده کنید.

تب Library: در این تب می‌توانید تمام پک‌های استیکر که به ساخت آن پرداخته‌اید را ببینید، ویرایش کنید، به اشتراک بگذارید و یا به واتساپ بیفزایید.

در نوار بالا سمت راست با کلیک بر روی پروفایلتان می‌توانید بخش اکانت را مشاهده کنید که با ورود به آن می‌توانید پروفایلتان را ویرایش کنید. گزینه سمت راست نوتیفیکیشن‌های اپلیکیشن است.

با کلیک بر روی آیکون 3 خط بالا سمت راست می‌توانید تنظیمات بیشتری را مشاهده کنید. در منوی Account می‌توانید پروفایلتان را ویرایش کنید و اکانت‌های بلاک شده را نیز ببینید. در تب نوتیفیکیشن می‌توانید مشخص کنید که برای چه فعالیتی‌های اعلان دریافت کنید و برای چه فعالیت‌هایی دریافت نکنید. از قسمت Invite a friend می‌توانید از طریق شبکه‌های اجتماعی یکی از دوستانتان را به اپلیکیشن دعوت کنید. در بخش Sticker Backup می‌توانید از استیکر‌هایتان روی سرور‌های Sticker.ly پشتیبان بگیرید تا در صورتی که گوشی‌تان دچار مشکل شده یا گوشی جدیدی گرفته‌اید، به راحتی دوباره استیکر‌هایتان را دریافت کنید. با گزینه Auto Backup این کار به صورت خودکار با روشن بودن Wi-Fi انجام می‌شود.

در بخش Connect with هم می‌توانید حساب کاربری خودتان را به یکی از حساب‌های گوگل یا فیس‌بوک متصل کنید تا بتوانید هنگام ورود از آن‌ها استفاده کنید. پیشنهاد می‌شود که اکانت را به حساب گوگل خود متصل کنید تا راحت‌تر باشید. با گزینه آخر این بخش هم می‌توانید از اکانت خود خارج شوید.

تعداد دانلود گوگل پلی: بیش از 100 میلیون بار
امتیاز کاربران گوگل پلی: 4.7
حجم اولیه: 117 مگابایت
سیستم عامل‌های موجود: Android, IOS
حداقل اندروید مورد نیاز: 5.0دانلود برنامه و بازی اندروید از گوگل پلیلوگو دانلود بازی و برنامه اپل از اپ استور

نکات استفاده از اپلیکیشن ساخت استیکر Sticker.ly

  1. پک‌هایی که ساخته می‌شوند و به اپلیکیشن اضافه می‌شوند، با حذف کردن کش یا همان حافظه پنهان واتساپ از بین ‌می‌روند! پس به این نکته توجه کنید که در صورت پاک کردن کش باید استیکر‌ها را دوباره از اپلیکیشن به واتساپ اضافه کنید.
  2. با کلیک بر روی هر استیکر در واتساپ دو عنوان سازنده و پک استیکر وجود دارد. اگر استیکر‌ها را با استفاده از این اپلکیشن بسازید، نام کاربری‌تان به عنوان سازنده استیکر درج می‌شود و نام پک هم که همان نامی است که هنگام ساخت پک ایجاد کرده‌اید.

جمع‌بندی

در این مقاله به طور کامل اپلیکیشن Sticker.ly را معرفی و بررسی کردیم. شما هم اگر برنامه بهتری برای ساخت استیکر واتساپ سراغ دارید در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

1 در مورد “معرفی و بررسی برنامه ساخت استیکر واتساپ Sticker.ly”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH