36 درصد کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل به‌دنبال تعویض هندست‌های خود هستند

یکی از مهیج‌ترین محصولات معرفی شده در سال 2021، سری گوگل پیکسل 6 به‌عنوان یک پرچم‌دار واقعی بود؛ اما متاسفانه در ادامه همه چیز به سادگی پیش نرفت.

بر اساس اعلام فردی با نام Edith Reads از موسسه TradingPlatform، این هندست‌ها اگرچه از رتبه‌بندی عمومی مطلوبی برخوردار هستند؛ اما به‌نظر می‌رسد که جدیدترین اسمارت‌فون‌های شرکت گوگل در زمینه تجربه کاربری با چالش‌های جدی نسبت به رقبای خود دست‌به‌گریبان هستند. بعلاوه گوگل و گوشی‌های پیکسلی این شرکت حداقل برای چند نسل نخست از محبوبیت چشمگیری برخوردار بودند؛ اما این موضوع دیگر صحت ندارد.

کاربران در گزارشات اخیر خود به وجود چندین مورد نقص و مشکل در دستگاه‌های پیکسلی جدید اشاره نموده‌اند. همچنین برخی تحلیلگ‌گران معتقدند که مشکلات سخت‌افزاری، بسیاری از کاربران دستگاه‌های پیکسلی را تحت تاثیر قرار داده و این موضوع در کنار طول عمر محدود دستگاه‌ها از جمله عوامل لطمه به تجربه کاربری محسوب می‌شوند.

به‌عنوان مثال با عرضه گوگل پیکسل 6 پرو بحث‌های فراوانی پیرامون وجود باگ‌های متعدد در این هندست مطرح شد. حتی یک فعال یوتیوبی معروف با نام MKBHD ادعا کرد که تعداد باگ‌های رویت شده در این هندست بسیار زیاد به‌نظر می‌رسد. سری پیکسل 6 گوگل برای نخستین بار از اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر بهره می‌گیرد. متاسفانه بسیاری از کاربران از عملکرد کند یا نامطلوب سنسور اثرانگشت اسمارت‌فون سری پیکسل 6 خود گلایه دارند. همچنین مشکلات شارژر برای برخی کاربران دستگاه‌های پیکسلی آزاردهنده است. این دستگاه‌ها نسبت به تولیدات سایر شرکت‌ها به زمان بیش‌تری برای شارژ شدن احتیاج دارند.

این واقعیت که ظاهرا برخی کابل‌ها و شارژرهای خاص تولید شده توسط برندهای غیرمرتبط با یکدیگر ناسازگار هستند نیز مشکلی به‌مراتب بزرگ‌تر قلمداد می‌شود. موضوع بدتر اینکه گوگل از عرضه شارژر در جعبه خرده فروشی هندست خودداری نموده و این موضوع به تردیدهای کاربران دامن می‌زند. همچنین شارژ هندست‌ها از طریق برخی شارژرهای دارای کابل USB-A به USB-C نیز امکان‌پذیر نخواهد بود.

نمایشگرهای پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در زمان فعالیت عادی کاملا چشم‌نواز به‌نظر می‌رسند؛ اما برخی کاربران به وجود مشکلاتی در نمایشگر هندست خود اشاره نموده‌اند. سوسو زدن، نرخ نوسازی، وجود سایه سبز رنگ و خرد شدن ناگهانی نمایشگر بدون اعمال هرگونه فشار خارجی از جمله مشکلات گزارش شده برای نمایشگرهای سری پیکسل 6 به‌شمار می‌روند. بعلاوه عملکرد روشنایی خودکار در بسیاری از گوشی‌های پیکسلی بعضا دچار اشکال می‌شود.

1 در مورد “36 درصد کاربران گوشی‌های پیکسل گوگل به‌دنبال تعویض هندست‌های خود هستند”

  1. طبق شنیده‌هام…. پیکسل گوگل‌جز دوربین خوب، چیز قابل توجه دیگه‌ای نداره. ضمن ابنکه قیمتش تفاوت بزرگی با سایر موبایل‌های بازار نداره، بسیار ضعیف عمل کرده. شخصا پیشنهاد نمی‌کنم اگر دارید نظر من رو می‌خونین. چون همون پول رو می‌تونین صرف موبایلی بکنید که هم دوبین خوب هم مزایای دیگه داره. دیگه خود دانید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH