سیستم مورد نیاز برای بازی Dota 2

در این مطلب مروری بر سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Dota 2 روی تنظیمات مختلف خواهیم داشت.

Dota 2 یک بازی ویدئویی در عرصه نبرد آنلاین چند نفره (MOBA) است که در سال ۲۰۱۳ توسط Valve توسعه و منتشر شده است. Dota 2 در مسابقاتی بین دو تیم پنج بازیکنی انجام می‌شود که هر تیم پایگاه جداگانه خود را در نقشه اشغال کرده و از آن دفاع می‌کند. هر یک از ده بازیکن به طور مستقل یک شخصیت قدرتمند به نام “قهرمان” را کنترل می‌کنند که همگی دارای توانایی‌های منحصر به فرد و سبک‌های مختلف بازی هستند. در طول مسابقه، بازیکنان امتیازات و آیتم‌های تجربی را برای قهرمانان خود جمع‌آوری می‌کنند تا قهرمانان تیم مقابل را در نبرد بازیکن در مقابل بازیکن با موفقیت شکست دهند. تیمی که “Ancient” تیم دیگر را نابود می‌کند، برنده می‌شود.

توسعه Dota 2 در سال 2009 آغاز شد، زمانی که IceFrog، طراح اصلی Defense of the Ancients، توسط Valve استخدام شد تا یک بازسازی مدرن برای آن‌ها در موتور بازی Source ایجاد کند. این بازی برای ویندوز، OS X و لینوکس از طریق پلتفرم توزیع دیجیتال Steam در جولای 2013، پس از یک مرحله بتای باز که فقط برای ویندوز از دو سال قبل شروع شد، منتشر شد. این بازی کاملاً رایگان است و هیچ قهرمان یا هر عنصر گیم‌پلی دیگری که نیاز به خرید یا باز کردن قفل آن باشد، وجود ندارد.

شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی FIFA 22 را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی GTA V را مطالعه کنید.
برای حفظ آن، Valve از بازی به‌عنوان یک سرویس پشتیبانی می‌کند، جعبه‌های غارت می‌فروشد و یک سیستم اشتراک بتل‌پس به نام Dota Plus که کالاهای مجازی غیرقابل تغییر گیم‌پلی را در ازای آن ارائه می‌کند، مانند لوازم دکوری قهرمان و بسته‌های جایگزین صدا. این بازی در سال 2015 به موتور Source 2 منتقل شد و اولین بازی‌ای بود که از آن استفاده می‌کرد.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Assassin’s Creed: Valhalla را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز League of Legends را مطالعه کنید.
شما همچنین می‌توانید مطلب حداقل سیستم مورد نیاز برای بازی Fall Guys را مطالعه کنید.
برای کسانی که ترجیح می‌دهند و قصد دارند که این بازی را روی پلتفرم رایانه‌های شخصی یا PC تجربه کنند یکی از نگرانی‌های همیشگی این بوده که آیا بر روی سخت افزار سیستم آن‌ها قابل تجربه است و یا خیر. در ادامه مروری بر حداقل سیستم مورد نیاز و همچنین سیستم پیشنهادی برای تجربه این بازی داشته باشیم. شما همچنین می‌توانید از ما در مورد قابل اجرا بودن این بازی روی سیستم‌تان بپرسید.
سیستم مورد نیاز Dota 2

حداقل سیستم مورد نیاز برای تجربه بازی Dota 2

پردازنده (CPU)
Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
پردازنده گرافیکی (GPU)
nVidia GeForce 8600/9600GT, ATI/AMD Radeaon HD2600/3600
حافظه رم (RAM)
4GB
فضای مورد نیاز
15GB
سیستم عامل (OS)
Windows 7

سیستم پیشنهادی برای تجربه بازی Dota 2

پردازنده (CPU)
Intel Core 2 Duo E7400 2.80GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core 5600
پردازنده گرافیکی (GPU)
AMD Radeon HD 2600 Pro or NVIDIA GeForce 8600 GTS 512MB
حافظه رم (RAM)
4GB
فضای مورد نیاز
15GB
سیستم عامل (OS)
Windows 7 64-bit
برای مشاهده مقالات سیستم مورد نیاز دیگر بازی‌ها به این صفحه بروید. شما همچنین می‌توانید با ارائه مشخصات سیستم خود، در مورد قابل اجرا بودن Dota 2 روی آن از ما در آی‌تی‌رسان بپرسید.

2 در مورد “سیستم مورد نیاز برای بازی Dota 2”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH