تصاویر سامسونگ گلکسی بادز 2 پرو در فضای اینترنت منتشر شد

طی سالیان اخیر شرکت سامسونگ حقیقتا دست به کار بزرگی زده و اطلاعات مربوط به محصولات شاخص آینده خود را پنهان نموده است. با این‌حال یک افشاگر مشهور با نام ایوان بلاس از اسرار و اخبار محرمانه بزرگ‌ترین کمپانی تولیدکننده اسمارت‌فون در جهان و دومین تولیدکننده بزرگ اسمارت‌واچ و هدفون‌های بی‌سیم تا حد زیادی آگاه بوده و مخاطبان خود را در جریان این جزئیات قرار می‌دهد.

وی روز گذشته تصاویر باشکوه سامسونگ گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو را منتشر کرد و اکنون نیز نخستین تصاویر باکیفیت از گلکسی بادز 2 پرو را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. رقیب نسل بعدی ایرپادز پرو اپل احتمالا گلکسی بادز 2 پرو ونه گلکسی بادز پرو 2 نامگذاری خواهد شد. این موضوع به ارتباط عمیق‌تر گجت جدید با نسخه استاندارد گلکسی بادز 2 (نسبت به نخستین نسل گلکسی بادز پرو) حکایت دارد.

البته قابلیت حذف نویز فعال در هر 3 محصول به چشم می‌خورد. اگرچه هر 3 مدل رنگی به تصویر کشیده شده برای گلکسی بادز 2 پرو احتمالا برای کاربران آشنا به‌نظر می‌رسند؛ اما این رنگ‌آمیزی‌ها به میزان قابل‌توجهی با کلیه مدل‌های پیشین تفاوت دارند. به‌عنوان مثال هر 2 مدل سفید و بنفش با حفره‌های مشکی‌رنگ، میکروفون‌ها و اسپیکر با شبکه‌های بزرگ روانه بازار شده ‌‌و  این موضوع به طراحی ایربادهای آینده رنگ و بوی تازه‌ای خواهد داد. این موضوع موجب تشابه گلکسی بادز 2 پرو با نخستین نسل گلکسی بادز پرو و نه گلکسی بادز 2 شده است. ظاهرا هر 3 نسخه به‌همراه کیس‌های شارژ همرنگ (هم در بخش داخل و هم در خارج) روانه بازار خواهند شد.

به‌طور کلی طراحی خارجی گلکسی بادز 2 پرو بیش از آنکه به گلکسی بادز 2 شبیه باشد؛ به گلکسی بادز پرو نزدیک است. این موضوع موجب می‌شود تا گلکسی بادز 2 پرو به‌جای گواهینامه IPX2 از گواهی حفاظتی IPX7 در برابر نفوذ آب برخوردار باشد. بعلاوه ایربادهای جدید با اصلاحاتی در برخی زمینه‌های کلیدی نظیر کیفیت صدا، وضوح تماس‌های صوتی، قابلیت حذف نویز فعال، عملکرد صدای تطبیقی و حالت محیطی نسبت به 2 عضو بسیار محبوب دیگر خانواده عرضه خواهند شد.

 

متاسفانه حتی ایوان بلاس نیز نمی‌تواند پیشرفت‌ها یا هرگونه مشخصه دیگر ایربادهای جدید را شخصا تائید نماید. بنابراین به منظور افشای اطلاعات بیش‌تر پیرامون این محصولات بایستی تا زمان برگزاری رویداد Galaxy Unpacked سامسونگ در ماه آینده منتظر بمانیم. با این‌حال بر اساس برخی گمانه‌زنی‌های مطرح شده، رویداد معرفی گلکسی بادز 2 پرو پیش از مراسم Galaxy Unpacked برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH