مشخصات ایسوس ذن‌فون 9 در فضای وب منتشر شد

سال گذشته شرکت ایسوس از اسمارت‌فون ذن‌فون 8 به‌عنوان یک پرچم‌دار جمع‌وجور در بازارهای مختلف رونمایی کرد. گزارش منتشر شده توسط وبسایت Pricebaba در اواخر وقت دیروز نشان داد که مدل آینده ذن‌فون 9 از شماره مدل AI2202 استفاده می‌کند. اکنون اطلاعات لو رفته توسط یک وبسایت TechGoing دربردارنده طراحی و مشخصات سری ذن‌فون 9 هستند.

طراحی ایسوس ذن‌فون 9

این منبع ادعا می‌کند که ایسوس به‌طور تصادفی یک ویدیوی تبلیغاتی از ذن‌فون 9 را در یوتیوب منتشر نموده است. در ادامه این ویدیو از یوتیوب حذف شده است. با این‌حال به‌نظر می‌رسد که وبسایت مذکور پیش از حذف ویدیو موفق به دانلود آن شده است.

همان‌طور که در تصاویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ ذن‌فون 9 همانند ذن‌فون 8 از الگوی طراحی جمع‌وجور استفاده می‌کند. این هندست در 4 مدل رنگی مختلف شامل قرمز، سفید، آبی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد. این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگری با حفره کروی‌شکل در قسمت جلویی و پیکره‌بندی دوربین دوگانه روی پنل پشتی است. کلیدهای تنظیم میزان بلندی صدا، دکمه پاور، اسکنر اثرانگشت در قسمت جانبی بدنه، کلید ZenTouch (یک دکمه هوشمند به منظور جابه‌جایی یا پیمایش در صفحه)، جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون و اسپیکرهای استریو دوگانه روی لبه‌های بدنه تعبیه شده‌اند. بعلاوه ایسوس ذن‌فون 9 دارای گواهینامه حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار خواهد بود.

این ویدیو نشان می‌دهد که کمپانی تایوانی چندین مورد لوازم جانبی مختلف را برای خریداران ذن‌فون 9 ارائه می‌دهد. این ابزارها شامل پایه کوله‌پشتی هوشمند و یک کیس همراه با استند و جایگاه نگهداری کارت است.

مشخصات احتمالی ایسوس ذن‌فون 9

ایسوس ذن‌فون 9 مجهز به نمایشگر 5.9 اینچی آمولد سامسونگ با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون نیز از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 8 پلاس نسل 1 کوالکام تامین خواهد شد.

ایسوس ذن‌فون 9

پیکره‌بندی دوربین پشتی ایسوس ذن‌فون 9 شامل دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با سنسور IMX766 ساخت سونی و قابلیت پشتیبانی از مشخصه OIS شش محوره است. بر اساس شنیده‌ها این ماژول در کنار یک دوربین فوق‌عریض 12 مگاپیکسلی فعالیت خواهد کرد. انرژی مورد نیاز هندست از طریق یک باتری 4300 میلی‌آمپرساعتی تامین می‌شود.

سایر شایعات مطرح شده نشان می‌دهند که این اسمارت‌فون در مدل‌هایی با 8 یا 16 گیگابایت حافظه رم، 128، 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین جلویی 12 مگاپیکسلی و فناوری شارژ سریع 30 واتی روانه بازار خواهد شد. بعلاوه این هندست با برچسب قیمتی بین 800 تا 900 یورویی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH