تصاویر کیس‌های مخصوص سری آی‌فون 14 اپل در اینترنت منتشر شد

بر اساس پیش‌بینی‌ها شرکت اپل در اواخر سال جاری میلادی از 4 مدل جدید سری آی‌فون‌ 14 رونمایی خواهد کرد. همچنین بی‌تردید این سری با تغییراتی نسبت به مدل‌های نسل قبلی خود روانه بازار خواهند شد. با توجه به فروش نه‌چندان مطلوب هندست‌های آی‌فون‌ 12 مینی و آی‌فون 13 مینی، اپل از عرضه آی‌فون‌ 14 مینی صرفنظر نموده و در عوض مدل بزرگ‌تر غیر پرو را به بازار عرضه خواهد کرد. بدین‌ترتیب بزرگ‌ترین مدل آی‌فون‌ با قیمت‌‌گذاری ارزان‌‌تری در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

یک خبرچین با شناسه DuanRui پس از انتشار نخستین تصاویر مربوط به این هندست‌ها در شبکه اجتماعی Weibo، این تصاویر را با مخاطبان خود در توئیتر نیز به اشتراک گذاشت. بر این اساس مدل‌های آی‌فون‌ 14 و آی‌فون‌ 14 پرو از نمایشگرهایی با اندازه مشابه 6.1 اینچی استفاده خواهد کرد. همچنین مدل‌های بزرگ‌تر آی‌فون‌ 14 مکس و آی‌فون 14 پرو مکس مجهز به نمایشگرهایی با اندازه 6.7 اینچ خواهند بود. این مدل‌ها مشابه ماکت‌های فلزی هستند که تصاویر آنها چند ماه قبل منتشر شده بود.

همچنین DuanRui با انتشار یک تصویر به مقایسه اندازه ماژول جزیره‌ای دوربین پشتی در گوشی‌های آی‌فون 13 پرو مکس و آی‌فون 14 پرو مکس پرداخته است. بر این اساس اندازه ماژول دوربین پشتی آی‌فون‌ 14 پرو مکس اندکی بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد. این پدیده احتمالا از به‌کارگیری سخت‌افزار جدید دوربین در آی‌فون‌ 14 پرو مکس حکایت دارد.

گزارشات تائید می‌کنند که آی‌فون‌ 14 پرو مکس به یک دوربین 48 مگاپیکسلی با رزولوشن بالاتر تجهیز خواهد شد. همچنین رزولوشن دوربین‌های جلویی در مدل‌های پرو به میزان قابل‌توجهی ارتقاء خواهد یافت. در سایر موارد به‌نظر می‌رسد که مدل‌های آینده آی‌فون از زبان طراحی مشابه با نسل قبلی بهره برده و مجهز به لبه‌های صاف و پنل‌های پشتی و جلویی تخت باشند.

تصویر اشتراک‌گذاری شده توسط DuanRui در شبکه‌ اجتماعی Weibo

بر اساس پیش‌بینی‌ها ناچ تعبیه شده روی نمایشگر تغییر شکل داده و در عوض بریدگی از یک حفره کروی و یک حفره بیضی‌شکل جهت استقرار سخت‌افزار سیستم فیس آی‌دی بهره خواهد برد. 

تصاویر ماکت‌های فلزی برای آی‌فون‌ 14 مکس (با نمایشگر 6.7 اینچی)، آی‌فون‌ 14 پرو مکس (با پنل 6.7 اینچی)، آی‌فون 14 پرو و آی‌فون 14 (هر 2 با نمایشگر 6.1 اینچی)

بر اساس برخی گزارشات اخیر، امسال تنها مدل‌های پرو آی‌فون از تراشه A16 Bionic استفاده خواهند کرد؛ در حالی‌که توان پردازشی مدل‌های آی‌فون‌ 14 و آی‌فون‌ 14 مکس همانند هندست‌های سری آی‌فون 13 از طریق تراشه A15 تامین خواهد شد. همچنین انتظار می‌رود که امسال اپل تولید مدل‌های پرو آی‌فون‌ را در اولویت خود قرار دهد.

1 در مورد “تصاویر کیس‌های مخصوص سری آی‌فون 14 اپل در اینترنت منتشر شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH